Hvor fremkalder i billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
5 svar
1 synes godt om
22. august 2013

annec

Vi har nok omkring 2000 billeder der skal fremkalders. Har aldrig gjort det før.så hvor får i det gjort henne? hvad er prisen? Og hvad er en 'normal'størrelse? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Tulipan

annec skriver:

Vi har nok omkring 2000 billeder der skal fremkalders. Har aldrig gjort det før.så hvor får i det gjort henne? hvad er prisen? Og hvad er en 'normal'størrelse? :-)

Jeg får dem ikke fremkaldt men laver i stedet fotobøger. Det er let på fx bilkas hjemeside eller fotosjov.dk
Generelt kan jeg anbefale at få fremkaldt billeder eller bøger i fx bilka eller føtex, for det er god kvalitet og oftest billigere end ved fotohandlere
Normal størrelse er vist 10 på den korteste led og så enten 13 eller 15 på den længste led efter hvilket format du tager billederne i

Anmeld

23. august 2013

MHB

Jeg fremkalder næsten altid hos Elgiganten (med mindre andre steder har gode tilbud) og det koster 99 øre pr billede. Normalstørrelse hedder som regel 10x? 10 cm i højden og længden kommer naturligvis an på hvilket format billedet er taget i. 10x15 er vist det mest almindelige :-) 

Med 2000 billeder ville jeg måske overveje at lave fotobøger i stedet for, da det hurtigt bliver mange penge, og det tager dælme også lang tid at sætte dem ind i fotomapper og evt. Skrive en tekst til hvert billede :-\ 

Jeg har også lavet en del fotobøger, eks. En der har billeder har dåb, en fra sommerferien ect. Det kan man gøre ret nemt og mener at Bilka kører tilbud på deres lige nu :-) 

Anmeld

23. august 2013

Troldemommi

Vi bruger pixum via nettet, de er ret billige men man kan godt risikere at der går lidt tid inden billederne kommer  

Monica 

Anmeld

23. august 2013

Trekløver(:

annec skriver:

Vi har lige brugt pixum. 

Anmeld

23. august 2013

annec

1000 tak for svar. Tror jeg vil prøve de fotobøger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.