Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det ik voldsomt?
Har fået brev idag om at jeg skal have pks 18 dage før termin, syntes de snakkede om mellem 10-14 dage?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er det ik voldsomt? Har fået brev idag om at jeg skal have pks 18 dage før termin, syntes de snakkede om mellem 10-14 dage?
18 dage er stadig inden for termin
fra uge 37+0-40+0 er du inden for termin så synes ikke det er slemt mange gange kigger de også på hvad barnet er skønnet til at veje om der er noget at være nervøs for osv osv
Næste gang jeg bliver gravid, så skal jeg have kejsersnit da jeg er blevet bange for at føde og der sagde de at det skal ske 14 dage før terminen..
DianaRJS skriver: 18 dage er stadig inden for termin fra uge 37+0-40+0 er du inden for termin så synes ikke det er slemt mange gange kigger de også på hvad barnet er skønnet til at veje om der er noget at være nervøs for osv osv
Anonym skriver: Man har kun termin 40+0, men man er fødedygtig/ kan føde når som helst fra 37+0 til 42+0
Man har kun termin 40+0, men man er fødedygtig/ kan føde når som helst fra 37+0 til 42+0
ja du har en termins dato, men det kaldes stadig inden for termin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128