Slimprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
8 svar
4 synes godt om
22. august 2013

Bell'star

Ved godt, at det at slimproppen går ikke nødvendigvis er et tegn på at en fødsel er lige om hjørnet, MEN jeg min er lige kommet ud, og jeg er 41+0 i dag, så tænker på OM det når man er så langt henne ikke godt kunne minde om et tegn på at noget går igang indenfor overskuelig fremtid? 

nogen der har erfaring med dette? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

B&J

ved du hvad du er så langt så jeg sidder en masse veestøv så i kan få jeres dejlige baby ud i armene og tror de siger det har noget med starten af fødsels af gøre når det er så sent

håber håber håber

Anmeld

22. august 2013

Bell'star

B&J skriver:

ved du hvad du er så langt så jeg sidder en masse veestøv så i kan få jeres dejlige baby ud i armene og tror de siger det har noget med starten af fødsels af gøre når det er så sent

håber håber håber

Uuuh, jeg krydser fingre for at du har ret! 

vil bare SÅ gerne have vores lillemand ud snart, synes vi har ventet læng nok nu! 

Anmeld

22. august 2013

B&J

Bell'star skriver:

Uuuh, jeg krydser fingre for at du har ret! 

vil bare SÅ gerne have vores lillemand ud snart, synes vi har ventet læng nok nu! 

det kan jeg godt forstå, jeg syntes også du har ventet længe så jeg er helt enig, kan du så komme ud

Anmeld

22. august 2013

Ma-lu

Han kommer i morgen 

Anmeld

22. august 2013

Dianabk

Bell'star skriver:

Ved godt, at det at slimproppen går ikke nødvendigvis er et tegn på at en fødsel er lige om hjørnet, MEN jeg min er lige kommet ud, og jeg er 41+0 i dag, så tænker på OM det når man er så langt henne ikke godt kunne minde om et tegn på at noget går igang indenfor overskuelig fremtid? 

Ve-støv i din retning

Anmeld

22. august 2013

Bell'star

Ma-lu skriver:

Han kommer i morgen 

Iiih hvor jeg håber du har ret!  

Anmeld

22. august 2013

Trekløver(:

Bell'star skriver:

Det tror jeg godt du kan regne med jeg fødte dagen efter min slimprop gik. Sender dig en masse ve støv 

Anmeld

22. august 2013

MortilElias2010

Bell'star skriver:

Min gik første og sidste gang morgenen efter termin kl. 4.45 og fik begyndende veer omkring kl. 10 formiddag så vil gerne tro at du nu er på vej ud i fødselens magiske overdrevne sælsomme fantastiske vestorme og meget meget ondt og en masse pust   God fødsel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.