Scanning veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
3 synes godt om
22. august 2013

Eliza

Så var jeg til 2. Scanning idag og det gik så fint så fint 

Nu er næste gang, først til NF. 

Jeg blev dog rykket igen, så jeg denne gang var 7+3 istedet for 7+2

hende der scannede, var bare SÅ rar  Hun mener dog ikke jeg skal ha SÅ meget kvalme og brække mig så meget, så hun vil sende mig videre til sygehuset, hvis ikke det snart bliver bedre, så jeg kan få akupunktur. 

men denne graviditet ligner til forveksling min sidste, hvor jeg ørlede dagligt frem til uge 25+  

forskellen denne gang, er bare at jeg allerede ER mor Og for helvede hvor jeg bare ikke føler jeg slår til!! 

Vi har lige haft 3 ugers ferie, hvor jeg havde mange planer, for aktiviteter, som desværre ik er blevet til meget  Øv bøv. 

Piw, ynk og lidt jubel herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

asff

Eliza skriver:

hende der scannede, var bare SÅ rar  Hun mener dog ikke jeg skal ha SÅ meget kvalme og brække mig så meget, så hun vil sende mig videre til sygehuset, hvis ikke det snart bliver bedre, så jeg kan få akupunktur. 

men denne graviditet ligner til forveksling min sidste, hvor jeg ørlede dagligt frem til uge 25+  

forskellen denne gang, er bare at jeg allerede ER mor Og for helvede hvor jeg bare ikke føler jeg slår til!! 

Vi har lige haft 3 ugers ferie, hvor jeg havde mange planer, for aktiviteter, som desværre ik er blevet til meget  Øv bøv. 

Øv med din kvalme Men fedt det gik godt

Anmeld

22. august 2013

Tulipan

Eliza skriver:

Tillykke med den dejlige skanning!!

Kvalmen er jo åbenbart noget man må leve med, men kan godt forstå du synes det er hårdt når du er mor i forvejen. Jeg synes det er hårdt nok bare at passe mig selv med så meget kvalme!
Håber for dig at det snart bliver bedre

Anmeld

25. august 2013

Eliza

Anonym23 skriver:

Tillykke med den dejlige skanning!!

Kvalmen er jo åbenbart noget man må leve med, men kan godt forstå du synes det er hårdt når du er mor i forvejen. Jeg synes det er hårdt nok bare at passe mig selv med så meget kvalme!
Håber for dig at det snart bliver bedre

ja håber os det bliver bedre. Der går nu ikke en dag uden jeg brækker mig 1-5 gange  

Og vægten bare de sidste 3-4 uger, siger -6 kg. Og jeg har altså bare ligget på langs. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.