Jeg er så træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. august 2013

Anonym trådstarter

Er gravid i sjette snart syvende måned, og jeg er så træt! Kunne sove hele dagen væk, hvis det sku være! Jeg tager mine jernpiller som jeg skal.. Men har bare INGEN energi.. Er det virkelig normalt at være så træt????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

B&J

det er meget alm man er træt når man er gravid,

men har du fået at vide om du mangler jern??? eller vitaminer??? altså i en blodprøve

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er meget alm man er træt når man er gravid,

men har du fået at vide om du mangler jern??? eller vitaminer??? altså i en blodprøve

Min jordmoder sagde til mig, at jeg skulle begynde på jernpiller for noget tid siden.. Der har ikke været nogle blodprøve for det eller noget, det var bare sådan det skulle være.. Men jeg kan bare næsten ikke hænge sammen, så træt er jeg

Anmeld

22. august 2013

B&J

Anonym skriver:

Min jordmoder sagde til mig, at jeg skulle begynde på jernpiller for noget tid siden.. Der har ikke været nogle blodprøve for det eller noget, det var bare sådan det skulle være.. Men jeg kan bare næsten ikke hænge sammen, så træt er jeg

jeg vil bestille en tid til en blodprøve evt på sygehuset så kan du få lavet en imorgen hvis det er...

fordi det lyder som om du mangler et eller andet så, og kan være det er fordi det er for lidt jern eller noget andet

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg vil bestille en tid til en blodprøve evt på sygehuset så kan du få lavet en imorgen hvis det er...

fordi det lyder som om du mangler et eller andet så, og kan være det er fordi det er for lidt jern eller noget andet

Symptomerne på for lidt jern er der i hvertfald, er som sagt hamrende træt men oven i det vågner jeg hver morgen med blodnæse (ikke så det kommer styrtende) men det er der... Men jeg burde bare ikke have jernmangel, når jeg jo tager jernpiller??? Eller hvad?

Anmeld

22. august 2013

B&J

Anonym skriver:

Symptomerne på for lidt jern er der i hvertfald, er som sagt hamrende træt men oven i det vågner jeg hver morgen med blodnæse (ikke så det kommer styrtende) men det er der... Men jeg burde bare ikke have jernmangel, når jeg jo tager jernpiller??? Eller hvad?

jo det kan være det re for lidt jern eller noget andet, næseblod kan skyldes du er gravid så sker der sjove ting, min hænder sov og mit tandkød styrt blødte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.