Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det er meget alm man er træt når man er gravid,
men har du fået at vide om du mangler jern??? eller vitaminer??? altså i en blodprøve
B&J skriver: det er meget alm man er træt når man er gravid, men har du fået at vide om du mangler jern??? eller vitaminer??? altså i en blodprøve
Anonym skriver: Min jordmoder sagde til mig, at jeg skulle begynde på jernpiller for noget tid siden.. Der har ikke været nogle blodprøve for det eller noget, det var bare sådan det skulle være.. Men jeg kan bare næsten ikke hænge sammen, så træt er jeg
Min jordmoder sagde til mig, at jeg skulle begynde på jernpiller for noget tid siden.. Der har ikke været nogle blodprøve for det eller noget, det var bare sådan det skulle være.. Men jeg kan bare næsten ikke hænge sammen, så træt er jeg
jeg vil bestille en tid til en blodprøve evt på sygehuset så kan du få lavet en imorgen hvis det er...
fordi det lyder som om du mangler et eller andet så, og kan være det er fordi det er for lidt jern eller noget andet
B&J skriver: jeg vil bestille en tid til en blodprøve evt på sygehuset så kan du få lavet en imorgen hvis det er... fordi det lyder som om du mangler et eller andet så, og kan være det er fordi det er for lidt jern eller noget andet
Anonym skriver: Symptomerne på for lidt jern er der i hvertfald, er som sagt hamrende træt men oven i det vågner jeg hver morgen med blodnæse (ikke så det kommer styrtende) men det er der... Men jeg burde bare ikke have jernmangel, når jeg jo tager jernpiller??? Eller hvad?
Symptomerne på for lidt jern er der i hvertfald, er som sagt hamrende træt men oven i det vågner jeg hver morgen med blodnæse (ikke så det kommer styrtende) men det er der... Men jeg burde bare ikke have jernmangel, når jeg jo tager jernpiller??? Eller hvad?
jo det kan være det re for lidt jern eller noget andet, næseblod kan skyldes du er gravid så sker der sjove ting, min hænder sov og mit tandkød styrt blødte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128