uro i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
14 svar
3 synes godt om
22. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Jeg bliver bims af og have så meget uro i min krop sent igår aftes gik noget af mit vand og idag har jeg haft lidt mens smerter og jag men ikke noget der tager til. Men jeg kan bare ikke holde ud at ligge/sidde stille.
Nogen gode råd til hvad jeg kan lave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

M&J87

Jeg ville ringe til fødegangen, hvis noget af vandet er gået!

Anmeld

22. august 2013

Julie F

MiichellaMalou skriver:

Jeg bliver bims af og have så meget uro i min krop sent igår aftes gik noget af mit vand og idag har jeg haft lidt mens smerter og jag men ikke noget der tager til. Men jeg kan bare ikke holde ud at ligge/sidde stille.
Nogen gode råd til hvad jeg kan lave.

Præcis sådan der havde jeg det også inden jeg fødte. Prøvede også bare alt for at slappe af, men tror virkeligt min krop var så meget på arbejde og fyldt med adrenalin at det var det der gjorde det svært at slappe af.
Det der hjalp lidt var yndlingsserien i tv, støttestrømper og så seriøst tvinge mig selv til at tage den med ro.

Anmeld

22. august 2013

MorTilEn2013Dreng

M&J87 skriver:

Jeg ville ringe til fødegangen, hvis noget af vandet er gået!

Ringede også igår. Og hun ville bare have jeg så tiden an. Men det tager bare ikke til.

Anmeld

22. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Julie F skriver:

Præcis sådan der havde jeg det også inden jeg fødte. Prøvede også bare alt for at slappe af, men tror virkeligt min krop var så meget på arbejde og fyldt med adrenalin at det var det der gjorde det svært at slappe af.
Det der hjalp lidt var yndlingsserien i tv, støttestrømper og så seriøst tvinge mig selv til at tage den med ro.

Prøver også bare at tage mig i at skulle slappe af hvis det skal ske nu. Men alligevel har jeg problemer med at lig stille

Anmeld

22. august 2013

M&J87

MiichellaMalou skriver:

Ringede også igår. Og hun ville bare have jeg så tiden an. Men det tager bare ikke til.

Hvor langt er du? Jeg ville ringe igen, og fortælle at der ikke sker noget, samt at noget af vandt er gået. Jeg mener at jeg har læst at man så skal tjekkes :-)

Men held og lykke med det 

Anmeld

22. august 2013

MorTilEn2013Dreng

M&J87 skriver:

Hvor langt er du? Jeg ville ringe igen, og fortælle at der ikke sker noget, samt at noget af vandt er gået. Jeg mener at jeg har læst at man så skal tjekkes :-)

Men held og lykke med det 

35+0 men hun sagde det var den yderste hinde der nok var gået. Så der skete ikke så meget

Anmeld

22. august 2013

Julie F

MiichellaMalou skriver:

35+0 men hun sagde det var den yderste hinde der nok var gået. Så der skete ikke så meget

Men hun kan vel i princippet ikke vide det hvis hun ikke har undersøgt dig. Bliver det ved med at sive??

Anmeld

22. august 2013

Sujan

Da jeg var deromkring i min graviditet havde jeg også uro i kroppen... Jeg gik... Meget langt. Hver dag:-)
Jeg gik og gik og gik... He he

Når jeg først begyndte at gå kunne jeg slet ikke stoppe igen. Det var der jeg havde det bedst i kroppen. Problemet var så at jeg ligepludselig blev træt.. Og så kunne der godt være langt hjem:-)

Anmeld

22. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Julie F skriver:

Men hun kan vel i princippet ikke vide det hvis hun ikke har undersøgt dig. Bliver det ved med at sive??

Nej der er ikke kommet mere,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.