kønsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
8 svar
2 synes godt om
22. august 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

hvor langt skal man være henne normalt for at få køn afvide? uden man betaler sig til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Hej piger.

hvor langt skal man være henne normalt for at få køn afvide? uden man betaler sig til det

Til MD - 20 ugers scanningen

Anmeld

22. august 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Hej piger.

Så skal man vente til misdannelsscanningen på sygehuset. Der kan man ofte få det at vide hvis barnet ligger rigtig til det mener scanningen ligger mellem uge 18 og 22

Anmeld

22. august 2013

Kløver

Nogle gange vil de gerne kigge efter køn eller sige det til md som ligger ca 18+ til 22+
Dog vil de ikke give garanti og vi fik at vide at de vil sige kønnet er sikkert med 70-80% så vil man være sikker anbefaler de en kønsscanning

Man kan ikke regne med noget til nf og undrer mig de sjældne gange der er skudt køn så tidligt da man tidligst kan se det fra 14+ da kønsdele indtil da ser rimeligt ens ud og vil man være mere sikker er det en god ide at vente den ekstra uge eller 2

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Så skal man vente til misdannelsscanningen på sygehuset. Der kan man ofte få det at vide hvis barnet ligger rigtig til det mener scanningen ligger mellem uge 18 og 22

Manden siger jeg er kompelt åndssvag.. og kan ikke forstå at jeg gerne vil betale mig til det der ved uge 14-16... '' hvad betyder det om det er i uge 20 eller 14'16 .. '' -

for mig er det bare vigtigt at vide.. da de sidste uger ville virke alt for lange for mig..

Anmeld

22. august 2013

asff

Anonym skriver:

Manden siger jeg er kompelt åndssvag.. og kan ikke forstå at jeg gerne vil betale mig til det der ved uge 14-16... '' hvad betyder det om det er i uge 20 eller 14'16 .. '' -

for mig er det bare vigtigt at vide.. da de sidste uger ville virke alt for lange for mig..

Kan virkelig godt forstå dig. Her kunne vi altså ikke vente. Men herregud, det er 400 kr - og de penge er det HELE værd!

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

asff skriver:

Kan virkelig godt forstå dig. Her kunne vi altså ikke vente. Men herregud, det er 400 kr - og de penge er det HELE værd!

præsis!

men når tiden nærmer sig overtaler jeg ham!

Anmeld

22. august 2013

asff

Anonym skriver:

præsis!

men når tiden nærmer sig overtaler jeg ham!

Go for it

Anmeld

22. august 2013

BigHope13

Anonym skriver:

vi kunne ikke vente til MD scanningen, så vi betalte os til en kønsscanning, hvor der er garanti på kønnet, altså hvis nu barnet ligger forkert til de ikke kan se det ordentligt, ja så får man en ny tid indtil de med sikkerhed kan fortælle om der gemmer sig en dreng eller en pige.
Ved MD scanningen på sygehuset, får i ikke den samme garanti/sikkerhed, og har hørt nogle som har oplevet at scanningsjordemoderen slet ikke vil give et skøn på hvilket køn der ligger derinde, da det jo ikke er det man bliver scannet for.

det kan for nogle være svært at se om det bliver en dreng eller en pige i de tidlige uger da kønsdelene ligner rigtig meget hinanden uanset om det er dreng eller pige.

Vi fik det foretaget kønsscanning 15+2 og gav 400 kr for det. og der var ingen tvivl om at der gemmer sig en lille dreng derinde.

Havde det på samme måde at graviditeten der var, måske lidt svær at forholde sig til der, man kan stadig ikke rigtig mærke noget. og da jeg fik at vide vi skulle have en lille dreng gik det meget meget mere op for mig hvad der venter, vi kunne snakke om navne, og vi kunne lige så stille begynde at samle drengeting/farver sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.