Anonym skriver:
Manden siger jeg er kompelt åndssvag.. og kan ikke forstå at jeg gerne vil betale mig til det der ved uge 14-16... '' hvad betyder det om det er i uge 20 eller 14'16 .. '' -
for mig er det bare vigtigt at vide.. da de sidste uger ville virke alt for lange for mig..
vi kunne ikke vente til MD scanningen, så vi betalte os til en kønsscanning, hvor der er garanti på kønnet, altså hvis nu barnet ligger forkert til de ikke kan se det ordentligt, ja så får man en ny tid indtil de med sikkerhed kan fortælle om der gemmer sig en dreng eller en pige.
Ved MD scanningen på sygehuset, får i ikke den samme garanti/sikkerhed, og har hørt nogle som har oplevet at scanningsjordemoderen slet ikke vil give et skøn på hvilket køn der ligger derinde, da det jo ikke er det man bliver scannet for.
det kan for nogle være svært at se om det bliver en dreng eller en pige i de tidlige uger da kønsdelene ligner rigtig meget hinanden uanset om det er dreng eller pige.
Vi fik det foretaget kønsscanning 15+2 og gav 400 kr for det.

og der var ingen tvivl om at der gemmer sig en lille dreng derinde.
Havde det på samme måde at graviditeten der var, måske lidt svær at forholde sig til der, man kan stadig ikke rigtig mærke noget. og da jeg fik at vide vi skulle have en lille dreng gik det meget meget mere op for mig hvad der venter, vi kunne snakke om navne, og vi kunne lige så stille begynde at samle drengeting/farver sammen.
Anmeld