Forfærdelig drøm.. :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. august 2013

Anonym trådstarter

jeg vågnede imorges med et sæt, jeg havde "drømt" nærmere mareridt :-( 

min drøm: 

mig og kæresten var til nf scanning, som vi skal om 2 uger. Bebs så fin ud, og var aktiv, men lå med lidt krum ryg såsom om den strækkede sig. De var to om scanningen, og pludselig siger den ene og peger over bebs mave, at det sorte her henover er tegn på misdannelser. Den anden scanningsdame bliver sur og skælder ud, og siger at det måtte de ikke sige osv osv.. Og jeg hyler og hyler bare.. Den ene dame vil gerne scanne videre og siger til hende der skældte ud om de ikke lige skulle scanne lidt mere avanceret, men det skulle de ikke. Og vi bliver sendt ud med den knusende nyhed og mig der står og hyler :-( 

har i andre prøvet noget lign? Er så skræmt for at der er noget galt nu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

asff

Anonym skriver:

min drøm: 

mig og kæresten var til nf scanning, som vi skal om 2 uger. Bebs så fin ud, og var aktiv, men lå med lidt krum ryg såsom om den strækkede sig. De var to om scanningen, og pludselig siger den ene og peger over bebs mave, at det sorte her henover er tegn på misdannelser. Den anden scanningsdame bliver sur og skælder ud, og siger at det måtte de ikke sige osv osv.. Og jeg hyler og hyler bare.. Den ene dame vil gerne scanne videre og siger til hende der skældte ud om de ikke lige skulle scanne lidt mere avanceret, men det skulle de ikke. Og vi bliver sendt ud med den knusende nyhed og mig der står og hyler :-( 

sådanne drømme havde/har jeg desværre også men det er gået fint med mig, så det gør det sikkert også med dig

Anmeld

22. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

min drøm: 

Nej heldigvis ikke...

Min mand drømte at baby var død i maven... Men der er fuld skrald på derinde

I sidste graviditet var de vildeste 2 drømme jeg kan huske at min arm blev spist af en røget makrel - og at jeg fik en tumling i stedet for en baby, og jeg var bare SÅ skuffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.