Hvornår kunne det ses på jer ved anden graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
7 svar
1 synes godt om
22. august 2013

tjaaaamig

Ohøj alle I lækre damer derude.

Jeg er gravid med mit andet barn - og jeg kunne derfor rigtig godt tønke mig at høre, om hvornår jeres maver begyndte at bule ud anden gang???

Ved første graviditet blev jeg meget stor, så det kunne være sjovt at få lidt erfaringer.

Hvornår kunne det ses første og anden gang???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

MariaKyedDK

tjaaaamig skriver:

Jeg er gravid med mit andet barn - og jeg kunne derfor rigtig godt tønke mig at høre, om hvornår jeres maver begyndte at bule ud anden gang???

Ved første graviditet blev jeg meget stor, så det kunne være sjovt at få lidt erfaringer.

1. gang i uge 17 ca, her 2. gang i uge 7

Kærlig hilsen Mig med Termin IGÅR! 

Anmeld

22. august 2013

tjaaaamig

WAW ja, det er jo noget af en forskel må man sige.. det er vildt!!! Blev du også større anden gang eller gik det bare hurtigere??

Anmeld

22. august 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Anden gang jeg blev gravid blev jeg spurgt allerede i uge 6.

Jeg er nu i uge 30 og folk har i ca en måned spurgt om jeg venter tvillinger, når de hører hvor langt der endnu er til termin.

Første gang tror jeg det var omkring 2. trimester.

Anmeld

22. august 2013

tjaaaamig

RGN skriver:

Anden gang jeg blev gravid blev jeg spurgt allerede i uge 6.

Jeg er nu i uge 30 og folk har i ca en måned spurgt om jeg venter tvillinger, når de hører hvor langt der endnu er til termin.

Første gang tror jeg det var omkring 2. trimester.

I UGE 6??????????? Det er eddermanme tidligt også... shiiit... SKal du så have tvillinger???? Ej, det fik jeg også af vide ved første graviditet, meeen... Det kommer jo også an på hvordan det sætter sig... Når det kun sidder på maven ser det bare voldsommere ud..

Anmeld

22. august 2013

Hjaltesmor

tjaaaamig skriver:

Jeg kunne se de i uge 8. Andre i uge 11 (selvom jeg ikke have fortalt det). I uge 12 kom graviditetstøjet på.

Da jeg afslørede det i uge 12 var der mange, der sagde, at de også have tænkt, at det nok var mere end bare en almindelig vægtstigning i ugerne fra 8 og frem.

Anmeld

22. august 2013

RGN

Profilbillede for RGN
tjaaaamig skriver:

I UGE 6??????????? Det er eddermanme tidligt også... shiiit... SKal du så have tvillinger???? Ej, det fik jeg også af vide ved første graviditet, meeen... Det kommer jo også an på hvordan det sætter sig... Når det kun sidder på maven ser det bare voldsommere ud..

Hehe... Nej, der er heldigvis kun en enkelt dreng, men han er vist også lidt over gennemsnittet, hvis jordemoderen ikke tager fejl.

Anmeld

22. august 2013

Clisolka

tjaaaamig skriver:

1. gang omkring uge 11-12....

Her 2. gang kunne jeg ikke skjule det mere 8+ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.