Lige en update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
9 svar
5 synes godt om
21. august 2013

Karla

Jeg oprettede tidligere et indlæg, da jeg havde det ret ubehageligt i dag.
Jeg ringede til fødegangen her til aften, da mine plukkeveer blev værre, og menssmerterne gjorde også mere ondt.
De ville gerne lige have mig ind til et tjek.
Der var fin hjertelyd, og lille pigen var meget aktiv mens jordemoderen mærkede på min mave. Der kom en læge og skulle skanne mig, for at tjekke livmoderhalsen. Det så umiddelbart fint ud. Da jeg var til en scanning i 21+ var min livmoderhals 4,5 cm, og i dag 4 uger senere, var den 3,3 cm. Og den gav sig ikke ved at presse livmoderen ned ad. Det var en fin længde den havde, men fik besked på at slappe fuldstændig af det næste stykke tid, så, så den ikke blev kortere.
De mente det skyldtes en kombi af alle de plukkeveer jeg har haft i graviditeten og så den blærebetændelse jeg er i behandling for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Trekløver(:

Karla skriver:

Jeg ringede til fødegangen her til aften, da mine plukkeveer blev værre, og menssmerterne gjorde også mere ondt.
Der var fin hjertelyd, og lille pigen var meget aktiv mens jordemoderen mærkede på min mave. Der kom en læge og skulle skanne mig, for at tjekke livmoderhalsen. Det så umiddelbart fint ud. Da jeg var til en scanning i 21+ var min livmoderhals 4,5 cm, og i dag 4 uger senere, var den 3,3 cm. Og den gav sig ikke ved at presse livmoderen ned ad. Det var en fin længde den havde, men fik besked på at slappe fuldstændig af det næste stykke tid, så, så den ikke blev kortere.
De mente det skyldtes en kombi af alle de plukkeveer jeg har haft i graviditeten og så den blærebetændelse jeg er i behandling for.

skønt din baby har det godt så må du huske at få slappet af.

Anmeld

22. august 2013

B&J

så er det bare smit sig på sofaen

og godt der ikke var noget i vejen med den lille inde i maven

Anmeld

22. august 2013

Karla

Mor1991 skriver:

skønt din baby har det godt så må du huske at få slappet af.

Ja, det var dejligt
Også skønt lige at blive beroliget

Har nu været installeret på sofaen siden igår, og manden har rigtig vartet mig op. Heldigvis er plukkeveerne gået lidt i sig selv igen

Anmeld

22. august 2013

Karla

B&J skriver:

så er det bare smit sig på sofaen

og godt der ikke var noget i vejen med den lille inde i maven

Jep
Manden har også vartet mig op siden igår, mens jeg kun har været på sofaen det har hjulpet en del på plukkeveerne, heldigvis

Anmeld

22. august 2013

B&J

Karla skriver:

Jep
Manden har også vartet mig op siden igår, mens jeg kun har været på sofaen det har hjulpet en del på plukkeveerne, heldigvis

ej hvor er det dejligt du har ham, så du ikke skal gå så meget så der kan komme ro på dem igen

Anmeld

22. august 2013

Karla

B&J skriver:

ej hvor er det dejligt du har ham, så du ikke skal gå så meget så der kan komme ro på dem igen

Ja nemlig

Anmeld

22. august 2013

Trekløver(:

Karla skriver:

Ja, det var dejligt
Også skønt lige at blive beroliget

Har nu været installeret på sofaen siden igår, og manden har rigtig vartet mig op. Heldigvis er plukkeveerne gået lidt i sig selv igen

Det er godt at høre ja det betyder så meget at blive beroliget, så er det også meget nemmere at få slappet ordentligt af

Anmeld

22. august 2013

Babydrøm

Karla skriver:

godt at høre den lille har det godt god afslapning 

Anmeld

22. august 2013

Karla

AnnL skriver:

godt at høre den lille har det godt god afslapning 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.