Glukosebelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
35 svar
5 synes godt om
21. august 2013

Michelle21

Hej Piger.

Jeg var ved læge igår for at få lavet en glukosebelastning, og fy for sat*n det smager bare ikke godt.

Når men lægen tog mit blodsukker før jeg drak og der var det på 5,0 så det var rigtig fint,. så skulle jeg sidde og vente i 2 LAAAAANGE timer ved lægen,, det er virkelig belastende bare og sidde der.. når men da de 2 timer var gået fik jeg taget blodprøve og målt blodsukker igen, og efter jeg havde drukket var det på 5,7 så jeg har IKKE graviditetssukkersyge,,

Jeg er bare så GLAD så lige en glad lille tråd fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Stivdie

Michelle21 skriver:

Hej Piger.

Jeg var ved læge igår for at få lavet en glukosebelastning, og fy for sat*n det smager bare ikke godt.

Når men lægen tog mit blodsukker før jeg drak og der var det på 5,0 så det var rigtig fint,. så skulle jeg sidde og vente i 2 LAAAAANGE timer ved lægen,, det er virkelig belastende bare og sidde der.. når men da de 2 timer var gået fik jeg taget blodprøve og målt blodsukker igen, og efter jeg havde drukket var det på 5,7 så jeg har IKKE graviditetssukkersyge,,

Dejligt, tillykke!
Jeg skal selv have lavet testen på mandag, så jeg må pænt vente lidt endnu på at få at vide, hvor besværlig resten af min graviditet evt bliver...

Anmeld

22. august 2013

Michelle21

Stivdie skriver:

Dejligt, tillykke!
Jeg skal selv have lavet testen på mandag, så jeg må pænt vente lidt endnu på at få at vide, hvor besværlig resten af min graviditet evt bliver...

Mange tak..

jeg  for at du heller ikke har det, tro mig det er laaaang tid og vente ved lægen

Anmeld

22. august 2013

Clisolka

Michelle21 skriver:

Hej Piger.

Hvor dejligt - og flotte tal!  Så heldig var jeg desværre ikke

Anmeld

22. august 2013

Michelle21

Babymor2010 skriver:

Hvor dejligt - og flotte tal!  Så heldig var jeg desværre ikke

Mange tak

Var det under første eller anden graviditet at du fik sukkersyge

Anmeld

22. august 2013

Aabye

Jeg fik den lavet 3(!!!!!!!!) gange i min anden graviditet.. 3!!!!

Jeg mangler det meste af min bugspytkirtel.. Så de blev nød til at holde ekstra øje med mig.. Øjjjj hvor jeg ikke kan lide de glucosebelastninger.. 

Anmeld

22. august 2013

Michelle21

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg fik den lavet 3(!!!!!!!!) gange i min anden graviditet.. 3!!!!

Jeg mangler det meste af min bugspytkirtel.. Så de blev nød til at holde ekstra øje med mig.. Øjjjj hvor jeg ikke kan lide de glucosebelastninger.. 

Det lyder dælme ikke rart.. havde du så sukkersyge?? 

Anmeld

22. august 2013

Aabye

Michelle21 skriver:

Det lyder dælme ikke rart.. havde du så sukkersyge?? 

Niks.. Jeg slap.. Den sidste gang jeg fik den lavet var jeg dog lige på vippen.. 

Anmeld

22. august 2013

Michelle21

Niks.. Jeg slap.. Den sidste gang jeg fik den lavet var jeg dog lige på vippen.. 

Det var da dejligt.. hvad lå det på anden gang??

jeg håber ikke jeg skal igennem det igen

Anmeld

22. august 2013

Michelle21

Det var da dejligt.. hvad lå det på anden gang??

jeg håber ikke jeg skal igennem det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.