Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Godaften piger.Er lidt nysgerrig på, hvor mange som har født det modsatte køn af de fik afvide de ventede.- Så her kommer lige en lille afstemning. Fødte du det køn du fik afvide? Har delt det op i køn. Det er tilladt at svare flere gange hvis man har flere børn.
Godaften piger.Er lidt nysgerrig på, hvor mange som har født det modsatte køn af de fik afvide de ventede.- Så her kommer lige en lille afstemning. Fødte du det køn du fik afvide? Har delt det op i køn. Det er tilladt at svare flere gange hvis man har flere børn.
Har stemt blank - vi kendte ikke kønnet
En blank stemme herfra. Jeg kendte ikke kønnet på min datter før hun var ca. 10 min. gammel
Jeg var til mange mange scanninger. 13 stk og allerede fra NF sagde de to drenge. Og man var ikke i tvivl, hver gang scanningsdamen satte scanneren på maven, var der en tissemand. Det var det første man så.
Og der kom to drenge ud, som stadigvæk stolt peger på tissemænd.
twinny skriver: Jeg var til mange mange scanninger. 13 stk og allerede fra NF sagde de to drenge. Og man var ikke i tvivl, hver gang scanningsdamen satte scanneren på maven, var der en tissemand. Det var det første man så. Og der kom to drenge ud, som stadigvæk stolt peger på tissemænd.
Maja84 skriver: Første graviditet vidste vi ikke køn, men ved lillesøster fik vi en kønsscanning. De sagde det blev en pige og det holdte jeg har hørt flest fejl ved md så vi betalte selv
Første graviditet vidste vi ikke køn, men ved lillesøster fik vi en kønsscanning. De sagde det blev en pige og det holdte jeg har hørt flest fejl ved md så vi betalte selv
Jeps, fik en pige som der blev sagt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128