Su?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
12 svar
2 synes godt om
21. august 2013

Mettefpigen

Jeg har søgt SU og har fået besked om hvad jeg får, forstår det bare ikk helt.....

Jeg er enlig og har søgt fuld lån, har trækprocent på 38%, men der står at jeg får udbetalt 8396 kr...... Er det før lån? Får man ikk dobbelt SU når man er enlig forsørger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Kamulla

det er SU UDEN lån... og det er dobbelt ellers havde du kun fået det halve

Anmeld

21. august 2013

Kamulla

du skal ind og godkende SU-låneplanen.. tryk indsæt maksimal beløb og godkend

Anmeld

21. august 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Forsørgertillæg er på 5753

Almindelig SU er på 5753

Lån til forsørgere er på 1473 kr

Almindeligt lån er på 2860

Så det vil sige 15839 kr før skat, hvoraf du betaler skat af 11506 kr. Så det er formentlig hvad du får udbetalt uden dine lån. 

Anmeld

21. august 2013

Mettefpigen

Kamulla skriver:

du skal ind og godkende SU-låneplanen.. tryk indsæt maksimal beløb og godkend

Tak tak, fandt lige ud af det Var lige ved at panikke......

Anmeld

21. august 2013

Kamulla

Mettefpigen skriver:

Tak tak, fandt lige ud af det Var lige ved at panikke......

Det var godt... Panikkede igår da jeg kun er godkendt alm su+ lån selvom jeg er enlig forsøger så har nu måtte haste endnu en ansøgning afsted om enlig tillægget,.. Stress

Anmeld

21. august 2013

twinny

Jeg er ved at dø af panik. Jeg har først søgt I dag, da jeg blev sent optaget... Håber de når det. De arbejder ikke ligefrem hurtigt derinde.

Anmeld

21. august 2013

Mettefpigen

Kamulla skriver:

Det var godt... Panikkede igår da jeg kun er godkendt alm su+ lån selvom jeg er enlig forsøger så har nu måtte haste endnu en ansøgning afsted om enlig tillægget,.. Stress

Puhhh... Det var lige det jeg var bange for........
Har slet ikk forstand på alt det, da jeg gik i skole sidst fandes der slet ikk alt det computeri....

Håber da det når at gå igennem......

Anmeld

21. august 2013

Mettefpigen

twinny skriver:

Jeg er ved at dø af panik. Jeg har først søgt I dag, da jeg blev sent optaget... Håber de når det. De arbejder ikke ligefrem hurtigt derinde.

Der gik ca 1 uge fra jeg søgte til jeg fik "brev".....

Anmeld

22. august 2013

Bettina90

twinny skriver:

Synes faktisk de arbejder ok hurtigt  Og hvis de er lidt forsinket, indsætter de jo pengene lige så snart de når det  Hvis jeg husker rigtigt, var de da kun en uges tid om at godkende min ansøgning om SU lån

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.