wup wup 36+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
5 svar
14 synes godt om
21. august 2013

channie-g

så ramte vi de magiske 37+0 og lille aura er færdigbagt... tålmodigheden er ved at være lidt opbrugt da imorgen (37+1) er dagen hvor Zander (hendes bror) blev født da jeg var gravid med ham, så lille Aura, KOM UD... hvornår fødte i andre 2. gangs fødende i forhold til jeres den først ??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Ayasmor

Wuuhuu.. Sidste milepæl indne fødslen er nået Og du ser stadig skide godt ud med den mave

Kunne godt forestille mig, at man pr. automatik er "gået over tid", hvis man føder senere 2. gang end man gjorde første gang. Håber ikke Aura holder dig alt for langt hen Jeg har desværre ingen erfaringer med 2. fødsel ift. 1, jeg har nemlig stadig min 2. fødsel tilgode

Anmeld

21. august 2013

Krussedulle

channie-g skriver:

så ramte vi de magiske 37+0 og lille aura er færdigbagt... tålmodigheden er ved at være lidt opbrugt da imorgen (37+1) er dagen hvor Zander (hendes bror) blev født da jeg var gravid med ham, så lille Aura, KOM UD... hvornår fødte i andre 2. gangs fødende i forhold til jeres den først ??

Sikke en fin babyhule

Jeg fødte 37+4 første gang, og 41+4 anden gang!

Så jeg måtte vente 4 uger mere, i forhold til første gang

Håber snart hun melder sin ankomst
Og smukt navn i øvrigt

Anmeld

21. august 2013

LinLin

Jeg fødte 15 dage senere anden gang (= på terminen)

for hun snart vil ud!

Anmeld

22. august 2013

channie-g

Ayasmor skriver:

Wuuhuu.. Sidste milepæl indne fødslen er nået Og du ser stadig skide godt ud med den mave

Kunne godt forestille mig, at man pr. automatik er "gået over tid", hvis man føder senere 2. gang end man gjorde første gang. Håber ikke Aura holder dig alt for langt hen Jeg har desværre ingen erfaringer med 2. fødsel ift. 1, jeg har nemlig stadig min 2. fødsel tilgode

Tak søde du :-D ja kan virkelig mærke jeg har store forventninger til Idag (37+1)  men ved jo et eller andet sted også godt hvor små chancerne er for at der sker noget lige Idag... Øvøv...  

Anmeld

22. august 2013

channie-g

Krussedulle skriver:

Sikke en fin babyhule

Jeg fødte 37+4 første gang, og 41+4 anden gang!

Så jeg måtte vente 4 uger mere, i forhold til første gang

Håber snart hun melder sin ankomst
Og smukt navn i øvrigt

Hold da op det var noget a en forskel, håber ikke jeg skal vente så længe :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.