SMS - send mere (ve)støv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
8 svar
4 synes godt om
21. august 2013

Bell'star

Hej piger!

Ja, som overskriften lyder har jeg efterhånden gevaldigt brug for noget vestøv! Er i dag 40+6, og utålmodigheden vil ingen ende tage.. 

Men bassen i maven virker tilsyneladende helt upåvirket af mors utålmodighed, og viser ingen tegn på snart at ville ud til os.. Suk! 

Så gode husmoderråd, til igangsættelse af fødsel og masser af vestøv modtages med kyshånd! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

asff

Bell'star skriver:

Hej piger!

Ja, som overskriften lyder har jeg efterhånden gevaldigt brug for noget vestøv! Er i dag 40+6, og utålmodigheden vil ingen ende tage.. 

Men bassen i maven virker tilsyneladende helt upåvirket af mors utålmodighed, og viser ingen tegn på snart at ville ud til os.. Suk! 

Så gode husmoderråd, til igangsættelse af fødsel og masser af vestøv modtages med kyshånd! 

hermed afsendt 

Anmeld

21. august 2013

mommy1991

Bell'star skriver:

Hej piger!

Det bedste og allermest irriterende husmoderråd: Slap af og vent, bebs kommer når h*n er klar  

men sender alligevel en MASSE vestøv i din retning 

Anmeld

21. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kom så baby, kom så baby!!  Vh stine

Anmeld

21. august 2013

Bell'star

emmagirl skriver:

Det bedste og allermest irriterende husmoderråd: Slap af og vent, bebs kommer når h*n er klar  

men sender alligevel en MASSE vestøv i din retning 

Ja, du har jo desværre nok ret  - selvom jeg føler at jeg har slappet nok af nu.. Hehe..

Anmeld

21. august 2013

mommy1991

Bell'star skriver:

Ja, du har jo desværre nok ret  - selvom jeg føler at jeg har slappet nok af nu.. Hehe..

Hehe, ja Jeg kan fortælle dig at jeg spiste tre stykker VIRKELIG lækker kaloriebombe brownie dagen før jeg fødte  

Anmeld

21. august 2013

Clisolka

*puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttt* Du får lige en masse vestøv tilsendt - men jeg vil gerne have det retur igen om et par uger 

Anmeld

21. august 2013

Bell'star

emmagirl skriver:

Hehe, ja Jeg kan fortælle dig at jeg spiste tre stykker VIRKELIG lækker kaloriebombe brownie dagen før jeg fødte  

Uuh! Det lyder da som en god måde at sætte igang på - dét må prøves! 

Anmeld

21. august 2013

Bell'star

Babymor2010 skriver:

*puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttt* Du får lige en masse vestøv tilsendt - men jeg vil gerne have det retur igen om et par uger 

Tusind tak! 

Skal nok returnere igen om et par uger, der har jeg i hvert fald FORHÅBENTLIG ikke brug for det længere!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.