Hvordan skal jeg fortælle det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
3 svar
2 synes godt om
21. august 2013

Anonym trådstarter

Hejsa. Jeg har den dejligste søn på snart 9 måneder. Vi har været meget forsigtige ang sex, da vi ikke ville have en lille bebs allerede nu. Men kondomet er sprunget, eller gået i stykker på anden måde, uden vi har opdaget det. Og i søndags stod jeg med en positiv test. Jeg blev bange, og vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Har stadig mange bekymringer om hvordan det hele skal gå, men 2 som er så tæt på hinanden. osv. Og jeg ved udemærket godt hvad folk med tænke, med at det er alt for tidligt osv. Men jeg kan ikke få mig selv til at få en abort, og det synes min kæreste heller ikke om. Men nu kommer min mor her efter kl 15, og vil fortælle hende det der. 

Men mit spørgsmål er hvordan skal jeg fortælle hende det? Jeg ved at hun ville begynde at bekymre sig om vores økonomi osv. 

Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

...,

Tillykke

Glem alt om hvad andre vil tænke om jer.. I har valgt at beholde et lille mirakel fortæl at du er gravid igen.. Så længe i er lykkelige, Det er vel det vigtigste

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

ja det er selvfølgelig rigtig. Tak. 

Anmeld

21. august 2013

ms86

Sig det som det er, og at I har valgt at beholde spiren selvom det ikke er planlagt.. Og hvis din mor er bekymret for om det bliver for hårdt, må hun jo træde til og hjælpe jer lidt hist og pist.. 
Det er jeres beslutning og jeres barn, så lad være med at bekymre dig så meget om hvad andre tænker og synes..

Tillykke med spiren i maven herfra
(er selv gravid med nr. 2 - her bliver der 21 mdr imellem)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.