Hul på brystvorten av-av..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. marts 2008

..

Hej Alle

Glædelig påske til jer alle herinde..

Kunne ikke forstå hvorfor det gjorde så ondt at lægge Smilla til højre bryst - indtil jeg så at der nedenunder vorden er et hul på størrelse m et knappenålshovede, altså ikke kæmpe stort men det gør kæmpe ondt8( Nogen der har prøvet det - og/eller nogen der ved hvordan man får det til at hele ASAP??

Hey fra Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2008

Sille

av av av... lyder ik rart.. men nej ved ik hva du skal gøre ved det.. sorry..

Anmeld

21. marts 2008

Nadi

Jep jep!! Det har jeg også prøvet, Oliver havde fået suget en luns af :( Jeg brugt suttebrikker da jeg ammede og da jeg tog ham fra kunne jeg se at mælken var lyserød 8( og ja det gør noget så frygteligt ondt! Det er slet ikke til at beskrive den smerte. Du skal passe på at der ikke kommer bakterier ind den vej, det gjorde der ved mig, hvilket foresagede at jeg fik brystbetændels! Og det gør av :'( Så pas på dig selv og dit bryst. -Nadia

Anmeld

21. marts 2008

Nadi

Forresten så kan du få noget på apoteket der hedder mepileks, det skulle hele brystvorten når der kommer sår på. Det gør ogå at brystvorten ikke heler sammen i ammeindlæget, dt gør nemlig også avs hvis den er groet ind i vorten.
Jeg smurte min brystvorte ind i noget der hedder rosebud, man kan købe det på nettet. Det er mega dyrt, men det gjorde underværker. Det skulle også have en helene effekt.

Anmeld

22. marts 2008

linemus

Et råd er, at lade være med at tørre mælken af bagefter og lade brystet lufttørre.

Du kan også bruge Panthenol salve - måske har du det liggende til røde numser.

Håber det går hurtigt over, for det gør bare så hundeondt.

Knus Line - der havde store sår på brystvorten i 2,5 måned med den første - AV!

Anmeld

22. marts 2008

..

TAK for hjælpen piger..

Har købt noget Panthenol salve, håber det hjælper hurtigt - godt hun ikke ammer så ofte mere..

(H)

Anmeld

22. marts 2008

Lene76

Macrolf skriver:

TAK for hjælpen piger..

Har købt noget Panthenol salve, håber det hjælper hurtigt - godt hun ikke ammer så ofte mere..

(H)

Du kan osse prøve med E-vitaminolie (købes i matas i kapsler, prikkes hul på dem og smør på) dette ska nemlig ik tørres af igen inden næste amning. Har virker super både til ømme og total hullet vorter ( det har vi vel alle haft i starten ik ;))

Go bedring og bare et lille ekstra triks hvis Panthenol salven ik virker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.