Bækkenløsning og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.951 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg har haft bækkenløsning i alle 3 led i en mdr nu. I går ville min mand og jeg så hygge os lidt i sengen. Pga maven, kan vi kun gøre det på siden med ham bagved. Men pga smerter i bækkenet kunne jeg slet ikke nyde det Kunne ikke sove for smerter i nat og kunne ikke komme ud af sengen i morges pga smerter, så han kun været udenfor sengen når jeg skulle på wc eller have lidt mad. 

Mit spørgsmål er så om det er normalt ikke at kunne have sex når man har bækkenløsning? Er der nogle forslag til stillinger, så vi stadig kan nyde hinanden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

Jeg har haft bækkenløsning i alle 3 led i en mdr nu. I går ville min mand og jeg så hygge os lidt i sengen. Pga maven, kan vi kun gøre det på siden med ham bagved. Men pga smerter i bækkenet kunne jeg slet ikke nyde det Kunne ikke sove for smerter i nat og kunne ikke komme ud af sengen i morges pga smerter, så han kun været udenfor sengen når jeg skulle på wc eller have lidt mad. 

Mit spørgsmål er så om det er normalt ikke at kunne have sex når man har bækkenløsning? Er der nogle forslag til stillinger, så vi stadig kan nyde hinanden?

I min sidste graviditet havde jeg sjældent lyst til sex pga. smerterne fra bækkenløsningen. Det var manden meget utilfreds med.

I må jo prøve jer frem og tage det stille og roligt.
Hvad med bagfra på alle fire? Så er der plads til maven og du laver ikke nogle dumme vrid i bækkenet - dog skal han passe på ikke at støde for hårdt til dig, Det gør ondt.

Håber at I finder en løsning

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

Ja vi må nok bare prøve os frem  tak for svar 

Anmeld

21. august 2013

2721

Hvad med at ligge på siden fx?
Eller find en behagelig stilling på ryggen hvor du får lagt et Par puder under lænden, til støtte og får at løfte dig op

Jeg havde også svær bækkenløsning, men erinder ærlig talt ikke lige hvordan og hvorledes vores sexliv forgik dog ved jeg da at vi havde et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.