Ja tænk engang at jeg har været mor i 9 uger nu
Hvor er tiden dog blevet af.? 
Her kommer info for de 9 uger:
Min søn hedder Aske

Jeg havde desværre ikke nok mælk. (Aske tog kun 10 g på, på 2 dage) Jeg valgte så at malke ud, for at se hvor meget mælk jeg havde. Jeg havde kun 100-150 ml - som svarer til 1 flaske, kontra han spiser ml. 7-8. Dette var selvom jeg sad hver 3. time af 15-20 min. på hvert bryst.
Jeg malkede ud i 16 dage, hvor jeg tog den beslutning at stoppe udmalkningen og gå helt over på erstatning.. (Nu har da fået mit mælk i lige knap 1 mdr. - Så han har fået alle de godt antistoffer m.m - det bilder jeg mig ind hvertfald) 
Jeg har det faktisk rigtig godt med at give flaske. Jeg var indstillet på at hvis jeg kunne amme, så skulle jeg. OG jeg havde SÅ ondt i mine brystvorter - Aske havde suttet hul, sår og revner
De faglige folk fortalte at fordi jeg er lys i huden, ville jeg være mere følsom- Og jo tak, det tror jeg da nok lige.!! Så da det blev sådan at vi skulle supplere op med mme, var det som en sten der faldt fra hjertet af lettelse
- samtidig med dårlig samvittighed over at jeg ikke kunne give nok af min egen mælk til min søn.
Men jeg har en enorm dejlig og nem dreng. Han har en utrolig appetit.
Han er så glad og vaks. Han kan holde sit hoved SÅ flot, både når han ligger på maven men også når han sidder. Han elsker at stå på sine ben. Aske er også begyndt at pludre - så vi har os nogle gevaldige samtaler herhjemme 

Aske sover rigtig godt om natten. Jeg er kun oppe 1 gang
Tilgængæld lever han jo så af powernaps om dagen. Hvis vi går ture med barnevognen sover han, men så snart vi kommer hjem og står stille og der bliver stille, går der ikke mere end 10 min så er lille Aske vågen igen.
Men men men.... Hellere han gør det om dagen end om natten.
D. 11 aug. holdte vi barnedåb hjemme i haven. Aske klarede det bare så utrolig flot. Ingen gråd overhovedet. - Nu er det jo sådan at min familie bor langt væk og har jo derfor overnattet hos os siden fredag. Så jeg kunne jo godt mærke at Aske var noget mættet med indtryk da vi nåede søndagen..
Men han klarede dagen til UG
- Til trods for han knap var 8 uger 
Idag har vi været til SP. Jeg har en dreng på 5660 g og 57 cm lang. En dejligt dejlig vaks dreng!
Det var en laaang smøre. Så nu har I vist fortjent en omgang billedspam 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld