Dåbskage søges - Aarhus og omegn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.896 visninger
5 svar
2 synes godt om
20. august 2013

Lunae

Jeg søger en til at lave en dåbskage for mig. Temaet er ugler, det er til dreng og der kommer omkring 60 msk. Den skal bruges 6 okt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

MikeyMike & Mor

Hvis du ikke finder en frivillig, vil jeg lige sige at der findes den mest fantastiske bager uder i brabrand, han laver de flotteste kager, og vi bruger dem hver eneste gang vi skal bruge en stor og fantastisk kage.

Og så er de endda herre billige! LINK

De har vidst også en facebook, hvor du kan se mange af kagerne

Anmeld

22. august 2013

Gulbak

Lunae skriver:

Jeg søger en til at lave en dåbskage for mig. Temaet er ugler, det er til dreng og der kommer omkring 60 msk. Den skal bruges 6 okt!

Hej

Jeg vil da gerne hjælpe. Se evt. min tråd kagestudiet, mit kageunivers eller Kagestudiet, den kreative bager her på sitet. Jeg tager 32 kr. pr. person for dåbskager i den størrelse. skriv evt. til min mail gulbak@youmail.dk

Mvh.

Dorthe

Anmeld

23. august 2013

FogL

Lunae skriver:

Min stedmor laver fine dåbskager!

Prøv at skriv til hende på facebook i gruppen Lulles kager. Hun har lige været på to kurser siden de sidste billeder er blevet lagt op, og det er ikke alle hun viser frem, men hun er virkelig god Og så vidt jeg ved, er hun ikke vildt dyr.

Anmeld

26. august 2013

Rikke2404

Lunae skriver:

Jeg står også til rådighed! Mail mig gerne om priser, billeder mm. på Ulrikke1995@hotmail.com

Anmeld

11. september 2013

Iben Juliane

Lunae skriver:

Hej

Jeg kan godt hjælpe dig. Jeg har efterhånden lavet en del kager og kan lave lige det du ønsker.

Du kan se hvad jeg tidligere har lavet under KAGEKARTELLET på facebook. Her kan du også komme i kontakt med mig, hvis du ønsker at vide mere eller bestille en kage til 6.10.

Med venlig hilsen

Iben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.