Hcg 16 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
12 svar
3 synes godt om
20. august 2013

MsDane

Fik målt Hcg i går, som var på 16 og havde meget lidt blodigt slim i morges... Går egentlig bare og venter på at bløde rigtigt, så jeg kan komme igennem den her bio og i gang med næste cyklus...
Det er så dejligt med alle dem, der viser interesse herinde, når man ikke kan snakke med andre om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Sander&Vitus-Mor

MsDane skriver:

Fik målt Hcg i går, som var på 16 og havde meget lidt blodigt slim i morges... Går egentlig bare og venter på at bløde rigtigt, så jeg kan komme igennem den her bio og i gang med næste cyklus...
Det er så dejligt med alle dem, der viser interesse herinde, når man ikke kan snakke med andre om det

Anmeld

21. august 2013

MsDane

Er der nogen der ved, hvornår man kan forvente, at blødning begynder? Skal HCG være under 5 igen?

Anmeld

21. august 2013

l.kjoeller

MsDane skriver:

Anmeld

21. august 2013

o1Mutte

MsDane skriver:

Anmeld

21. august 2013

Manna

tja, sådan kan det gå. Jeg er ked af det på dine vegen ;-(

Jeg læste din første tråd om den utydelige streg og tænkte, det var præcis som mig i sidste måned. Jeg havde ikke lyst til at skrive det til dig.

Jeg testede positiv 4+0 og da jeg havde nogle tests tilbage brugte jeg dem for at lave et fint billede til baby-bogen af en flot tydelig teststreg. Den blev bare ikke tydeligere. Tvært i mod. Og efter en uge begyndte jeg at bløde :-(

Jeg gik aldrig til lægen og alt er forløbet normalt. Jeg havde en lidt kraftigere og en lidt længere menstruation og ægløsning til normal tid derefter (normalt antal dage efter første blødningsdag).

Har lige fået mens igen og det var en stor skuffelse, da flere herinde har skrevet, man har nemmere ved at blive gravid efter SA.

Held og lykke med pb.

Manna

Anmeld

21. august 2013

MsDane

Manna skriver:

tja, sådan kan det gå. Jeg er ked af det på dine vegen ;-(

Jeg læste din første tråd om den utydelige streg og tænkte, det var præcis som mig i sidste måned. Jeg havde ikke lyst til at skrive det til dig.

Jeg testede positiv 4+0 og da jeg havde nogle tests tilbage brugte jeg dem for at lave et fint billede til baby-bogen af en flot tydelig teststreg. Den blev bare ikke tydeligere. Tvært i mod. Og efter en uge begyndte jeg at bløde :-(

Jeg gik aldrig til lægen og alt er forløbet normalt. Jeg havde en lidt kraftigere og en lidt længere menstruation og ægløsning til normal tid derefter (normalt antal dage efter første blødningsdag).

Har lige fået mens igen og det var en stor skuffelse, da flere herinde har skrevet, man har nemmere ved at blive gravid efter SA.

Held og lykke med pb.

Manna

Jeg tager det egentlig heller ikke sådan helt vildt tungt, nok fordi, jeg aldrig har turde være rigtig glad.. Og det er jeg glad for nu og også fordi, at jeg nu ved, at jeg rent faktisk godt kan blive gravid.

Jeg vil bare rigtig gerne have den menstruation nu, så jeg kan komme i gang med næste cyklus.. Synes, det er meget frustrerende - er nu 8 dage over tid.

Anmeld

21. august 2013

Frk. Himmelblå

MsDane skriver:

Åh, det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg var ellers en af dem, der sagde til dig, at det hele selvfølgelig var i orden..

Hvad sagde lægen til dig?

Anmeld

21. august 2013

MsDane

Frk. Himmelblå skriver:

Åh, det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg var ellers en af dem, der sagde til dig, at det hele selvfølgelig var i orden..

Hvad sagde lægen til dig?

Det går nok Det kunne jo ligeså godt have været ok
Jamen ingenting.. Jeg skal stadig have taget den der næste blodprøve i dag, da de siger, at jeg jo kan været kortere i forløbet end jeg selv tror, men det tror jeg næppe.. For der var faktisk slet ingen baby-making i sidste uge

Anmeld

21. august 2013

Frk. Himmelblå

MsDane skriver:

Det går nok Det kunne jo ligeså godt have været ok
Jamen ingenting.. Jeg skal stadig have taget den der næste blodprøve i dag, da de siger, at jeg jo kan været kortere i forløbet end jeg selv tror, men det tror jeg næppe.. For der var faktisk slet ingen baby-making i sidste uge

Det var nemlig også min tanke, - at du ikke er så langt henne, som du tror... Men så burde du jo alt andet lige alligevel kunne lave en pæn test i dag - altså med en almindelig tissetest.

Jeg kan se på hcg-skema, at den nedre grænse for at være 4 uger henne er 17..  

Og du er vel i dag 5+1 efter egne beregninger? I så fald burde du have hcg på over 300 nu.. (Det er ca. tal..)

Så hvis der skulle være en lille bitte chance, så skulle den forklares ved, at du kun er de ca. 4 uger henne nu, og at befrugtninger altså først fandt sted omkring d. 7... men alt det, har du selvfølgelig selv tænkt igennem. Åh..

Håber, du snart kan komme videre med pb!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.