modesty skriver:
1: Det kommer helt an på hvor meget pres der er på institutionerne i jeres lokalområde. I Kbh er det stort set umuligt at få et barn ind i børnehavedelen i en integreret, da der altid er fyldt op i vuggestuerne.
3: Min søn går i integreret og jeg er vild med idéen om at han skal gå det samme sted indtil han skal gå i skole. Jeg synes det giver en ro og tryghed i hans hverdag. MEN hvis jeres vugger er fantastisk, og I nemt kan få plads i børnehave i jeres område, vil det også stemme tungt på vægtskålen.
4: Da vi kiggede på vuggestuer fik jeg det samme at vide alle de fire steder jeg så på. Efterårsbørn skal vente længere. Skiftet ligger i august, så børnene fra september/oktober venter længst. Så man må jo gå ud fra at det samme gør sig gældende for børnehaver. Men igen kommer det nok an på hvor meget pres der er på institutionerne i jeres lokalområde.
Jeg ved der i øjeblikket faktisk er mangel på børn i vores område. Det sagde pladsanvisningen da jeg spurgte mht at få James i samme VS. Fx var der i starten en 14 børn på stuen, og i en periode har der kun været 10.
Men tak for dine svar, det gav stof til eftertanke
Anmeld