Min dansemus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

Munder

Åhhh, må bare lige dele det med jer.

Andrea er blevet en hel lille dansemus. Jeg tror hun ser meget på de større piger nede i børnehaven, for om aftenen danser hun rundt derhjemme mens hun synger nogle sange vi ikke kender.

Der er hele rutiner i det...Drej rundt, vifte med arme, vrikke numse og lidt elektric boogie på gulvet....det er bare så cute. Vi filmede det i går aftes til evigt minde.

Ellers er der vist ikke meget nyt fra østfronten... Vi krydser fingre for godt vejr i weekenden, da Andrea og jeg skal ud og sejle med mormor og morfar i deres båd...og det er altså ikke sjovt i regnvejr. (far krydser også fingre, for han får jo en friweekend uden tøser)

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

st

Hvor hyggeligt. Mads er også den store danser. Han vrikker bar så lækkert med måsen. Han har simpelthen så gode rytmer, og skifter i takt med musikken. Det er imponerende.

God sejltur, jeg åber på I kommer ud på havet i det gode vejr.

Anmeld

17. juli 2009

Munder

Ja, de er kære.

Jeg er bare helt vildt skuffet lige nu, for vi er blevet nødt til at aflyse weekenden, da de jo lover rigtig l....vejr

Jeg gruer for at fortælle Andrea det, når jeg henter hende, det var bare det første hun sagde i morges...." I dag skal vi ud og sejle med mormor og morfar" Håber ikke hun bliver alt for ked af det.

Anmeld

17. juli 2009

Stumpen

Ej hvor træls med turen Dorte, håber at I snart får mulighed for at gøre det..

Mathilde danser ikke, men synger ustandselig og når ikke hun synger, så knæver hun..... Der er ikke ro fra hun står op til hun går i seng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.