De der trænings kugler til underlivet,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.633 visninger
8 svar
2 synes godt om
20. august 2013

Pinkrose

Er der nogle i kan anbefale ??

Altså de der til at strække bækkenbunden op igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Miss-86

Dem fra Fun Factory har jeg, synes de er behagelige.

Anmeld

20. august 2013

1990h

Denisep skriver:

http://www.lovejoy.dk/sexlegetoej-65/aeg-og-kugler -281/baekkenbundstraening-804/je-joue-ami-baekkenb unds-kugler-testvinder-14116.html

disse bruger jeg

Anmeld

20. august 2013

Mick

Denisep skriver:

Hej 

Jeg vil da også komme med mit bud. Er du begynder eller har du prøvet det før ? De findes jo i nogle forskellige typer og størrelser. Fun Factory har lavet nogen med kun en kugle, og det kunne være at fortrække hvis du lige er begyndt. 

Ellers findes der også Luna kugler fra Lelo Fordelene ved dem, er at kuglerne kan skiftes ud, så du kan starte med nogen der ikke vejer så meget, og når du så er bleven god til det, så kan du sætte nogle lidt tungere kugler i :-) 

Men der findes jo rigtig mange på marked, men gør dig selv den tjeneste at købe nogen der har et mærke ( Lelo, Fun factory, Je Joue mm ) så går du ikke galt i byen. 

Hav en dejlig aften :-)

Anmeld

20. august 2013

barelillemig

Altså jeg tænker også rigtig meget på de her kugler. Er 38 uger, så tænker til bagefter. Hvornår kan man begynde at bruge dem?
Hvornår bruger du dem? Bare når du ser tv? Eller hvad? :p

Anmeld

20. august 2013

Pinkrose

barelillemig skriver:

Altså jeg tænker også rigtig meget på de her kugler. Er 38 uger, så tænker til bagefter. Hvornår kan man begynde at bruge dem?
Hvornår bruger du dem? Bare når du ser tv? Eller hvad? :p

Har ikke prøvet det endnu, men vil tænke efter fødsel når man er helet der nede :p

Og evt når jeg træner eller gør rent, vasket op :p

Anmeld

20. august 2013

Pinkrose

Mick skriver:

Hej 

Jeg vil da også komme med mit bud. Er du begynder eller har du prøvet det før ? De findes jo i nogle forskellige typer og størrelser. Fun Factory har lavet nogen med kun en kugle, og det kunne være at fortrække hvis du lige er begyndt. 

Ellers findes der også Luna kugler fra Lelo Fordelene ved dem, er at kuglerne kan skiftes ud, så du kan starte med nogen der ikke vejer så meget, og når du så er bleven god til det, så kan du sætte nogle lidt tungere kugler i :-) 

Men der findes jo rigtig mange på marked, men gør dig selv den tjeneste at købe nogen der har et mærke ( Lelo, Fun factory, Je Joue mm ) så går du ikke galt i byen. 

Hav en dejlig aften :-)

Mange tak for svar
Er totalt nybegynder
Og ved faktisk slet ikk rigtig noget op dem , bare hørt de var super gode

Men må ind og kigge på de forskellige

Anmeld

20. august 2013

Mick

Denisep skriver:

Mange tak for svar
Er totalt nybegynder
Og ved faktisk slet ikk rigtig noget op dem , bare hørt de var super gode

Men må ind og kigge på de forskellige

Er sikker på du finder nogle der passer dig. 

lige en ting mere, hvis du ikke kan holde dem oppe første gang, så er det altså helt normalt, de er hårdt i starten, men det jo også derfor at man skal træne, eller sådan var det for min kone :-) 

Hav en rigtig dejlig aften :-) 

Anmeld

20. august 2013

Pinkrose

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.