Screaming ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.718 visninger
10 svar
2 synes godt om
20. august 2013

Anonym trådstarter

Vi har købt en Screaming O'yay men åhh... Den har umiddelbart ikke den ønskede virkning?! Andre der er indehaver af sådan en der kan fortælle, om det bare er et nitte køb eller os der ikke kan hitte ud af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Mick

Anonym skriver:

Vi har købt en Screaming O'yay men åhh... Den har umiddelbart ikke den ønskede virkning?! Andre der er indehaver af sådan en der kan fortælle, om det bare er et nitte køb eller os der ikke kan hitte ud af det..

Hej

Først jeg har ikke selv prøvet  Screaming O'yay, men jeg har hørt meget godt om det mærke, bla fordi det oså har en fornuftig pris. Men hvordan det er i brug, skal som sagt være mig usagt. 

Men hvad for en virkning havde du / i håbede på ? For vi er jo alle forskellige, så det der virker på veninden, det kan virke modsat på dig.

Men fortæl lidt mere, så kan jeg måske komme med nogle ideer :-)

Dejlig dag til dig 

Anmeld

20. august 2013

Ayasmor

Hvad er det?? Synes ikke lige google hjælper mig på vej?

Anmeld

20. august 2013

Mick

Ayasmor skriver:

Hvad er det?? Synes ikke lige google hjælper mig på vej?

Du må ikke hænge mig op på det. Men er meget sikker på at det er et brand / mærke som laver penisringe og andre små `legetøjs`ting :-) 

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

SSeHvad er det?? Synes ikke lige google hjælper mig på vej?

Det er denne
http://www.sinful.dk/screaming-o-oyeah-kraftig-vib rator-ring

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Hej

Først jeg har ikke selv prøvet  Screaming O'yay, men jeg har hørt meget godt om det mærke, bla fordi det oså har en fornuftig pris. Men hvordan det er i brug, skal som sagt være mig usagt. 

Men hvad for en virkning havde du / i håbede på ? For vi er jo alle forskellige, så det der virker på veninden, det kan virke modsat på dig.

Men fortæl lidt mere, så kan jeg måske komme med nogle ideer :-)

Dejlig dag til dig 

Det er en penisring hvorpå der sidder en nupret klitoris vibrator, men øh... Syntes ikke den stimulere klitoris at all? Og det plejer jeg eller ikke at have problemer med

Du kan se den her
http://www.sinful.dk/screaming-o-oyeah-kraftig-vib rator-ring

Anmeld

20. august 2013

Mick

Nåh det er den. Jeg tænker at den måske drejer til den ene eller anden side og så ikke rammer rigtigt på ? Eller så det måske vibrationerne som er for bonutone ? 

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Nåh det er den. Jeg tænker at den måske drejer til den ene eller anden side og så ikke rammer rigtigt på ? Eller så det måske vibrationerne som er for bonutone ? 

Hvis jeg bare bruger den selv er den effektiv, meget effektiv, men på min partner virker den ikke..

Hvor irriterende når jeg nu lige ville have noget der stimulere klitoris mens vi sexer..

Anmeld

21. august 2013

Mick

Det kan jeg godt forstå. Lelo har lavet nogle penisringe, der hedder Bo og Tor de er MEGET kræftige. Men det ligger også i den lidt dyre klasse. Men dem kunne i evt kigge på. Jeg har en Bo her hjemme og så en noget billiger, Jeg er lige glad for dem begge, men Bo giver bare lidt ekstra.

* Lelo kalder alt der legetøj for navne og gerne Nordiske så drenge navne til herrelegetøjet og pigenavne til pigelegetøj. Bare hvis du syntes det lyder underligt med Bo og Tor :-) 

Anmeld

21. august 2013

Julie F

Mick skriver:

Det kan jeg godt forstå. Lelo har lavet nogle penisringe, der hedder Bo og Tor de er MEGET kræftige. Men det ligger også i den lidt dyre klasse. Men dem kunne i evt kigge på. Jeg har en Bo her hjemme og så en noget billiger, Jeg er lige glad for dem begge, men Bo giver bare lidt ekstra.

* Lelo kalder alt der legetøj for navne og gerne Nordiske så drenge navne til herrelegetøjet og pigenavne til pigelegetøj. Bare hvis du syntes det lyder underligt med Bo og Tor :-) 

Meta komisk at have en Bo eller Tor med i seng. Hihi sjove navne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.