2. Lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
7 synes godt om
20. august 2013

mrhl

Så har jeg været til 2. lægebesøg, og det gik jo godt. Alt var som det skulle være og for at bruge lægens egne ord sagde hun at det jo så "nydeligt ud"

Det eneste der ikke passede nogle steder hen var vægten. Jeg havde en SA i september sidste år, og da jeg så blev gravid igen, overførte han bare vægt osv til den nye journal. Siden september sidste år, er jeg godt klar over jeg har taget meget på bl.a. pga. mit rygestop, men i min journal, ser det ud som om jeg har taget 16 kilo på siden 1. lægebesøg. Er lidt ærgelig over at jeg ikke kan følge med i hvor meget jeg reelt har taget på, og kommer til at tage på i gennem graviditeten. Men okay, så længe alt ser fint ud, må det være det vigtigtste

Håber alt går vel med jer andre

Vh. Mille 25+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

ønskebørn74

mrhl skriver:

Så har jeg været til 2. lægebesøg, og det gik jo godt. Alt var som det skulle være og for at bruge lægens egne ord sagde hun at det jo så "nydeligt ud"

Det eneste der ikke passede nogle steder hen var vægten. Jeg havde en SA i september sidste år, og da jeg så blev gravid igen, overførte han bare vægt osv til den nye journal. Siden september sidste år, er jeg godt klar over jeg har taget meget på bl.a. pga. mit rygestop, men i min journal, ser det ud som om jeg har taget 16 kilo på siden 1. lægebesøg. Er lidt ærgelig over at jeg ikke kan følge med i hvor meget jeg reelt har taget på, og kommer til at tage på i gennem graviditeten. Men okay, så længe alt ser fint ud, må det være det vigtigtste

Håber alt går vel med jer andre

Vh. Mille 25+2

Dejlig Update.. 

Jeg skal afsted d. 16/9.. Og er spændt.. 

Anmeld

21. august 2013

mrhl

ønskebarn74 skriver:

Dejlig Update.. 

Jeg skal afsted d. 16/9.. Og er spændt.. 

Held og lykke med det :-)

Det er jo ikke fordi der sker specielt meget til sådan en konsultation men det er altid godt at få at vide at alt er som det skal være :-)

Anmeld

21. august 2013

Lotus86

Så behøver du da i det mindste ikke stresse over vægten

Dejligt alt var som det skulle være

Jeg var af sted i dag, og lægen mærkede jo selvfølgelig på maven, så sagde hun, at hun selvfølgelig ikke var lige så prof til at vægtskønne som en jordemoder, men hun ville mene baby vejede omkring 1500 gram Haha.. Smilede bare og sagde ingenting, i fredags til scanning fik vi af vide hun vejede 623 gram, så hun har nok næppe taget 900 gram på siden

Anmeld

22. august 2013

mrhl

Lotus86 skriver:

Så behøver du da i det mindste ikke stresse over vægten

Dejligt alt var som det skulle være

Jeg var af sted i dag, og lægen mærkede jo selvfølgelig på maven, så sagde hun, at hun selvfølgelig ikke var lige så prof til at vægtskønne som en jordemoder, men hun ville mene baby vejede omkring 1500 gram Haha.. Smilede bare og sagde ingenting, i fredags til scanning fik vi af vide hun vejede 623 gram, så hun har nok næppe taget 900 gram på siden

Haha
Ej, det ville ellers være en vild vægtøgning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.