Jakker til graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. august 2013

sulo

Da maven er ved at vokse ud af min softshel (staves) forår/sommer/efterårs jakke, har jeg lidt et problem

Jeg har tidligere tabt 20 kg inden jeg blev gravid og kunne endelig købe sådan en jakke i normal størelse her i foråret og har været super glad for den, den er dejlig praktisk når man bor tæt på vandet (Strib).

Er der nogen der ved om man kan få sådan en jakke til gravide? uden at de koster en bondegård, vinterjakke har jeg fra min storhedstid endnu men den er alt for varm endnu.

Eller ved om man overhovedet kan få jakker til gravide? og hvor?, fysisk butik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

gonefishing

sulo skriver:

Da maven er ved at vokse ud af min softshel (staves) forår/sommer/efterårs jakke, har jeg lidt et problem

Jeg har tidligere tabt 20 kg inden jeg blev gravid og kunne endelig købe sådan en jakke i normal størelse her i foråret og har været super glad for den, den er dejlig praktisk når man bor tæt på vandet (Strib).

Er der nogen der ved om man kan få sådan en jakke til gravide? uden at de koster en bondegård, vinterjakke har jeg fra min storhedstid endnu men den er alt for varm endnu.

H&M.. synes alt andet tøj til gravide er totalt dyrt.

Anmeld

20. august 2013

sulo

Flodkilling skriver:

H&M.. synes alt andet tøj til gravide er totalt dyrt.

Det er også eneste sted jeg har købt tøj indtil nu, der er jo ikke så mange alternativer kun mamalicius (staves) i herning og den er dyr.

Men synes ikke jeg har set nogle jakker i H&M

Anmeld

20. august 2013

2babygirls

sulo skriver:

Tjek evt min ventejakke på secondsale.

Anmeld

20. august 2013

sulo

2babygirls skriver:

Tjek evt min ventejakke på secondsale.

tak for tilbudet, men det var ikke en vinterjakke jeg mangler og så er jeg tre nr større end dig

Anmeld

20. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

jeg købte en almindelig tyk strik cardigan og brugte som efterårsjakke. Det fungerede fint, da den er meget strechy.

lidt ala den grå med bindebåndet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. august 2013

gonefishing

sulo skriver:

Det er også eneste sted jeg har købt tøj indtil nu, der er jo ikke så mange alternativer kun mamalicius (staves) i herning og den er dyr.

Men synes ikke jeg har set nogle jakker i H&M

De burde snart komme med efterårs kollektionen. Kig evt på deres hjemmeside i ny og næ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.