Hvor meget skal man mærke baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
6 svar
3 synes godt om
19. august 2013

Karla

Hej piger

Hvor meget skal man mærke baby om dagen?
Jeg har mærket hende hver dag siden 17+2, men er i tvivl om, hvor meget man skal mærke.
Jeg synes det varierer meget fra dag til dag. Nogle dage mærker jeg hende stort set hele dagen, og andre dage er det bare små puf en enkelt gang om dagen. Er det ok? Eller skal jeg helst mærke hende mere?
Jeg er 25+3 i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

DianaRJS

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har mærket hende hver dag siden 17+2, men er i tvivl om, hvor meget man skal mærke.
Jeg synes det varierer meget fra dag til dag. Nogle dage mærker jeg hende stort set hele dagen, og andre dage er det bare små puf en enkelt gang om dagen. Er det ok? Eller skal jeg helst mærke hende mere?
Jeg er 25+3 i dag.

fra uge 26 skal du helst gerne mærke hende en gang om dagen

at det bare er små puf gør ikke noget, da baby jo kan ligge ldit anderledes end den plejer, og derfor er det ikke så meget man mærker

Anmeld

19. august 2013

Karla

DianaRJS skriver:

fra uge 26 skal du helst gerne mærke hende en gang om dagen

at det bare er små puf gør ikke noget, da baby jo kan ligge ldit anderledes end den plejer, og derfor er det ikke så meget man mærker

Super - tak

Anmeld

19. august 2013

CroQuis

Karla skriver:

Hej piger

Jeg er 25+3 i dag.

Fedt indlæg 

Har selv tænkt nogenlunde det samme 

Har mærket hvalpen siden jeg var 16 uger henne, og er 18+4 idag og kan godt blive lidt i tvivl om man skulle være nervøs hvis der er dage man ikke mærker så meget 

Anmeld

19. august 2013

Karla

CroQuis skriver:

Fedt indlæg 

Har selv tænkt nogenlunde det samme 

Har mærket hvalpen siden jeg var 16 uger henne, og er 18+4 idag og kan godt blive lidt i tvivl om man skulle være nervøs hvis der er dage man ikke mærker så meget 

Ja det er ikke helt let at vide
Jeg har, som jeg skriver, mærket hende hver dag siden 17+2. Og fra 19+ har jeg mærket hende uden på maven. Men det der fik mig til at tænke over det er, at nogle dage er der stort set ikke et roligt øjeblik. Hun mosler, sparker og vender sig hele dagen, og så dagen efter kommer der bare lige et par enkelte puf engang imellem.
Kunne godt være der skulle være en slags rytme hun følger nogenlunde hver dag

Det er svært at være førstegangsgravid . Tænker og tolker alt

Anmeld

20. august 2013

mrhl

Jeg er 25+2 og oplever det samme som dig. Jeg tænker at så længe man mærker noget så er alt som det skal være. Men jeg føler mig mere tryg ved at hun sparker og mosler rundt konstant :b

Anmeld

20. august 2013

Karla

mrhl skriver:

Jeg er 25+2 og oplever det samme som dig. Jeg tænker at så længe man mærker noget så er alt som det skal være. Men jeg føler mig mere tryg ved at hun sparker og mosler rundt konstant :b

Ja, jeg kan også bedst lide de dage hvor hun rigtig mosler rundt men det er så egentlig hellet ikke så underligt, at hun så tager en slapper dagen efter, hun må jo bruge vildt meget energi sådan en dag, hvor hun er i konstant bevægelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.