Anonym skriver:
Jeg har lige opdaget at jeg er gravid - har regnet frem til at jeg er 3+6 uger henne.
Jeg bor alene med min datter og har en kæreste jeg ikke bor med, men vi har været sammen i snart 16 mdr.
Forholdet til ham halter da han er meget bestemmende og ikke behandler mig særlig pænt altid.
Min fornuft siger at jeg skal vælge en abort, men mit hjerte siger at jeg skal beholde det.
Så er i syv sind, og håber andre har stået i samme situation og kan bidrage med erfaringer.
du skal gøre hvad hjertet fortæller dig 
da jeg fik den ældste af mine var jeg "ny" forelsket, og var sikker på det vra ham og jeg, da jeg så blev gravid med nr 2 var vores forhold ved at smuldre fra hinanden, men jeg kunne ikke få mig selv til at fjerne et lille liv, der ikke engang havde fået lov at leve. så jeg valgte at beholde...
jeg ville ikke kunne leve med at få en abort, eller jo men nej... jeg ville have det dårligt med mig selv, og jeg ville fortryde det, så jeg tog det valg jeg følte jeg kunne leve med... måske det var egoistisk, men har i dag de mest velfungerende drenge, og jeg fortryder intet overhovedet.
At tage et valg du ikke kan stå ved i længden er dumt, men at tage et valg ud fra dit hjerte som du ved du vil kunne leve med er det rigtige 
Anmeld