Ja der er vidst ingen tvivl..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
3 svar
5 synes godt om
19. august 2013

Anonym trådstarter

Ja der er vidst ingen tvivl om at den er der.. Og jeg er lige anonym da familie og venner ikke ved noget endnu.
De to første teste er med morgen og eftermiddags urin og den tredje test er den nede fra lægen af.
Men lægen kunne ikke rigtig sige hvor langt jeg er henne da jeg har haft lidt uregelmæssig mens. Men skal så til scanning i næste uge for at se hvor langt jeg er.

Måske kunne i lige hjælpe mig mig at finde ud af hvor langt jeg er henne og evt. hvornår den ca er blevet lavet?

Jeg havde første mens dag ca den 14/5 og igen den 11/6 og igen den 16/7 hvor den var en uge forsinket. Ellers er den altid kommet til tiden. Hvor lang en cyklus har jeg så?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Camille Mørch Andersen

gå ind i terminsberegner

din cykuls er godt nok drilsk

prøv med 30 eller 32 dage imellem mens eller 28.. så får du jo forskellige tal på hvor langt du er og så sig til lægen du ikke ved hvor lang din cykuls er.. så kan det være de giver dig en scanning for at se hvor langt henne du er

Anmeld

19. august 2013

H+S Skjolgborg.

udfra 16/7 og 28 dage frem ville jeg sig den 30/7-2014 men når den sviger sådan kan det ske til scanningen f.eks nakkefold du bliver skubbe til 1/8 eller 2/8-2014.

Men hovedesagen er du er GRAVID............

++++ Tillykke med den lille i maven.

Anmeld

19. august 2013

et-ønske

H+S Skjolgborg. skriver:

udfra 16/7 og 28 dage frem ville jeg sig den 30/7-2014 men når den sviger sådan kan det ske til scanningen f.eks nakkefold du bliver skubbe til 1/8 eller 2/8-2014.

Men hovedesagen er du er GRAVID............

++++ Tillykke med den lille i maven.

Håber du mener hun har termin i april/maj ellers er det jo nærmest som en elefant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.