Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dollygirl skriver: Jeg skal rejse og er i uge 29 .Vi skal til Spanien så det tager cirka 3 timer men er det virkelig nødvendigt at have støttestrømper, synes godt nok de er dyre!Jeg har ikke vand i kroppen og heller ikke benene
Jeg skal rejse og er i uge 29 .Vi skal til Spanien så det tager cirka 3 timer men er det virkelig nødvendigt at have støttestrømper, synes godt nok de er dyre!Jeg har ikke vand i kroppen og heller ikke benene
Dianabk skriver: De koster ikke så meget i Matas.
De koster ikke så meget i Matas.
MAn har øget risiko for blodpropper i benene under graviditet, derfor anbefales det.
dollygirl skriver: De koster omkring 275 kr i Matas :/
De koster omkring 275 kr i Matas :/
Dianabk skriver: Dem jeg har købt kostede omkring de 80.Du skal jeg ikke have rigtige støttestrømper, de er alt for tykke og har et meget kraftigt tryk. Du burde bare skulle have fly støtte strømper også kalde klasse 1 strømper.
Dem jeg har købt kostede omkring de 80.Du skal jeg ikke have rigtige støttestrømper, de er alt for tykke og har et meget kraftigt tryk. Du burde bare skulle have fly støtte strømper også kalde klasse 1 strømper.
Dianabk skriver: Dem her jeg har
Dem her jeg har
Jeg brugte dem aldrig. Undskyld troede det var generelt
dollygirl skriver: Super tak
Super tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128