Sut på bryst gør ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
5 svar
1 synes godt om
19. august 2013

Anonym trådstarter

Hejsa

min mand elsker under sex at sutte brystvorter... Dette gør dog så ondt på mig at vi ikke gør det mere... min mand vil ikke være med til at noget er ubehageligt eller gør ondt så selvom jeg kan abstrahere fra det vil han ikke gøre det hvilket jo bare viser hvor dejlig han er...

men syntes det er surt at det gør ondt når jeg nu ved han kan li det... 

Andre der har det sådan og kan man gøre noget ved det? 

Skal siges at nus på bryst vorte ikke gør ondt og kan være meget tændende... Men så snart der er mund så gør det ondt og han har både prøvet at være hård og meget blidt... Prøvet at lave samme bevægelser med tunge som med fingrene... 

Nogen råd... .?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

19. august 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hejsa

min mand elsker under sex at sutte brystvorter... Dette gør dog så ondt på mig at vi ikke gør det mere... min mand vil ikke være med til at noget er ubehageligt eller gør ondt så selvom jeg kan abstrahere fra det vil han ikke gøre det hvilket jo bare viser hvor dejlig han er...

men syntes det er surt at det gør ondt når jeg nu ved han kan li det... 

Andre der har det sådan og kan man gøre noget ved det? 

Skal siges at nus på bryst vorte ikke gør ondt og kan være meget tændende... Men så snart der er mund så gør det ondt og han har både prøvet at være hård og meget blidt... Prøvet at lave samme bevægelser med tunge som med fingrene... 

Nogen råd... .?

Hvor længe har det stået på?...

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

Første gang jeg prøvede var med min mand.. Var gravid og det gjorde ondt da han suttede.. Tænke at det nok var grundet i forvejen ømme bryster selvom jeg ikke følte de var ømme ellers... Efter graviditet prøvede vi igen og smerten var den sammen.. ( jeg ammede ikke på noget tidspunkt ) såvidt har prøvet et par gange men selvom jeg slapper af så gør det ondt...

Anmeld

19. august 2013

modesty

Anonym skriver:

Første gang jeg prøvede var med min mand.. Var gravid og det gjorde ondt da han suttede.. Tænke at det nok var grundet i forvejen ømme bryster selvom jeg ikke følte de var ømme ellers... Efter graviditet prøvede vi igen og smerten var den sammen.. ( jeg ammede ikke på noget tidspunkt ) såvidt har prøvet et par gange men selvom jeg slapper af så gør det ondt...

Jeg bider mærke i at du slet ikke har ammet... er der en psykisk eller fysisk grund til det? Kunne smerten måske hænge sammen med det?

Anmeld

19. august 2013

Sujan

Anonym skriver:

Kunne godt virke som om du har svamp på dutterne..

Fik jeg under min graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.