Piver jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
15 svar
1 synes godt om
19. august 2013

Oxydatiion

Hej de damer

Jeg sidder lige nu med mange plukveer, og har en murren i lænden som trækker om i højre side og ned i balden og føler en uro i benene :/ Har oplevet mange niv i underlivet i forbindelse med plukveerene og hedeture min temperatur ligger på 37,4 og da jeg var på toilettet var der ganske lidt lyserød farve på papiret ? Er det normalt?  Piver jeg bare eller er der optræk til noget? hun skulle jo gerne blive derinde lidt endnu

Er 35+5 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Hej de damer

Jeg sidder lige nu med mange plukveer, og har en murren i lænden som trækker om i højre side og ned i balden og føler en uro i benene :/ Har oplevet mange niv i underlivet i forbindelse med plukveerene og hedeture min temperatur ligger på 37,4 og da jeg var på toilettet var der ganske lidt lyserød farve på papiret ? Er det normalt?  Piver jeg bare eller er der optræk til noget? hun skulle jo gerne blive derinde lidt endnu

Er 35+5 i dag

Det lyder som om at fødslen så småt er igang.

Jeg tror det er veer det du oplever, måske begyndende, men veer samtidigt med at du så småt er begyndt at tegnbløde en anelse.

Kommer smerten i ture, og er de reglmæssige?

Bløder du kun når du tørre dig? Måske et bind er en god ide? Og et ring til fødegangen?

Der sker intet ved at du føder nu, så længe du er over uge 37

Anmeld

19. august 2013

skatja

det lyder som plukveer og somom din slipprop er løsnet sig. hvis "veerne" forværres ville jeg kontakte fødegangen. du burde ikke være i tvivl når veerne for alvor går i gang, men da jeg selv ventede vores første for 4 år siden gik jeg i 2 dage med veer hvor jeg ikke troede det var noget. men der sagde min kæreste stop og ringede til fødegangen, da vi kom derop havde jeg åbnet mig 5 cm 

så hvis dine "veer" gør ondt og er regelmæssige så kontakt fødegangen

held og lykke

Anmeld

19. august 2013

skatja

Mom skriver:

Det lyder som om at fødslen så småt er igang.

Jeg tror det er veer det du oplever, måske begyndende, men veer samtidigt med at du så småt er begyndt at tegnbløde en anelse.

Kommer smerten i ture, og er de reglmæssige?

Bløder du kun når du tørre dig? Måske et bind er en god ide? Og et ring til fødegangen?

Der sker intet ved at du føder nu, så længe du er over uge 37

hun skriver at hun er 35+5

jeg vil ikke udtale mig om, om der kan ske noget. men kan berolige dig med at min moster fødte min fætter i 29 uge og han fungere fint i dag

man kan være heldig og vores læger og personale på hospitalerne herhjemme er jo fantastiske

Anmeld

19. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
skatja skriver:

hun skriver at hun er 35+5

jeg vil ikke udtale mig om, om der kan ske noget. men kan berolige dig med at min moster fødte min fætter i 29 uge og han fungere fint i dag

man kan være heldig og vores læger og personale på hospitalerne herhjemme er jo fantastiske

Sorry, så det som værende 37+..

Mener at kunne huske at de ikke vil stoppe fødslen så længe man er over uge 34+.?

Anmeld

19. august 2013

AnonymMor

Oxydatiion skriver:

Hej de damer

Er 35+5 i dag

synes du skal prøve og ringe til fg og fortælle dem det hele.. så kan de vurderer om du skal ind til et hurtigt tjek om ikke andet så kan de måske berolige dig lidt hvis det er  

Anmeld

19. august 2013

skatja

Mom skriver:

Mener at kunne huske at de ikke vil stoppe fødslen så længe man er over uge 34+.?

det lyder vist rigtigt i mine øre

er ikke sikker men synes også jeg har hørt det et sted

Anmeld

19. august 2013

ønskebørn74

Mom skriver:

Det er den besked vi har fået med hensyn til 34+..

Anmeld

19. august 2013

Oxydatiion

De kommer med ca. 20min mellemrum og vare 1min :-S de bider mere og mere. I løbet af det ene minut med "plukve" tager smerten i lænden mere og mere fat og så stilner den ligeså stille af. Er 2.gangs gravid, men kan slet ikke huske den første "fødsel".

Anmeld

19. august 2013

gonefishing

Oxydatiion skriver:

Hej de damer

Er 35+5 i dag

Jeg ville ringe til hospitalet og spørger om de ikke lige ville se dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.