uge 39 scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
9 svar
11 synes godt om
19. august 2013

AnonymMor

så har vi været til aller sidste scanning inden vi skal se prinsessen irl 

Vi blev jo tilbudt denne ekstra scanning fordi vi havde mistet før og så fordi lillepigen blev skønnet til at være ret stor sidst men ham der scannede sidst havde åbenbart skønnet lidt forkert da lillepigen ikke ville ligge stille og han ikke kunne se de ting han skulle ordenligt. Men idag gik det en del bedre og hun er pt skønnet til 3295 G så helt igennem perfekt i følge kurven 

Jer der har fulgt mig ved sikkert god at vi ALDRIG har kunnet få et ordenligt billede af prinsessen til nogen scanninger da hun altid har været på tværs og lagt som r*v og nøgler derinde og vores 3D scanning i uge 27 var bare  da vi ingen gode billeder fik overhovedet.. 

Men prøv lige at se hvad vi fik idag !! så tæt på termin og så med moderkagen foran  hun er bare en driillepind derinde 

Er 38+3 idag og vi venter med LÆNGSEL på at fødslen går igang 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Carina:-)

Smukke baby

Anmeld

19. august 2013

AnonymMor

Carina:-) skriver:

Smukke baby

Mange tak  

Anmeld

19. august 2013

AnonymMor

Rinepigen skriver:

Vi blev jo tilbudt denne ekstra scanning fordi vi havde mistet før og så fordi lillepigen blev skønnet til at være ret stor sidst men ham der scannede sidst havde åbenbart skønnet lidt forkert da lillepigen ikke ville ligge stille og han ikke kunne se de ting han skulle ordenligt. Men idag gik det en del bedre og hun er pt skønnet til 3295 G så helt igennem perfekt i følge kurven 

Jer der har fulgt mig ved sikkert god at vi ALDRIG har kunnet få et ordenligt billede af prinsessen til nogen scanninger da hun altid har været på tværs og lagt som r*v og nøgler derinde og vores 3D scanning i uge 27 var bare  da vi ingen gode billeder fik overhovedet.. 

Men prøv lige at se hvad vi fik idag !! så tæt på termin og så med moderkagen foran  hun er bare en driillepind derinde 

Anmeld

19. august 2013

mommy1991

Rinepigen skriver:

FINE billeder  Kom så ud, baby!!!! 

Anmeld

19. august 2013

AnonymMor

emmagirl skriver:

FINE billeder  Kom så ud, baby!!!! 

Taak  Ja er helt enig  Hehe 

Anmeld

19. august 2013

Nessie

Hvor er det nogle fine billeder 

Håber også at der blev målt forkert til min sidste skanning, ellers er det en ordentlig basse jeg skal føde 

Anmeld

19. august 2013

AnonymMor

Nessie skriver:

Hvor er det nogle fine billeder 

Håber også at der blev målt forkert til min sidste skanning, ellers er det en ordentlig basse jeg skal føde 

Mange tak  

ja det må man sige bliver spændende at se hvor stor hun er når hun kommer ud.. 

Kender en der lige har født en dreng på 3300 g og hun fik at vide at han hvertfald var 4000 g hvis ikke mere.. Såå nogen gange skal man vist falde op og ned på deres skønning  

Anmeld

20. august 2013

Nessie

Rinepigen skriver:

Mange tak  

ja det må man sige bliver spændende at se hvor stor hun er når hun kommer ud.. 

Kender en der lige har født en dreng på 3300 g og hun fik at vide at han hvertfald var 4000 g hvis ikke mere.. Såå nogen gange skal man vist falde op og ned på deres skønning  

Ja, jeg håber også der er målt forkert, men ved ikke hvor tit de tager fejl når der bliver skannet.

Pøj pøj med det hele 

Anmeld

20. august 2013

AnonymMor

Nessie skriver:

Ja, jeg håber også der er målt forkert, men ved ikke hvor tit de tager fejl når der bliver skannet.

Pøj pøj med det hele 

mange tak og i lige måde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.