Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så har vi været til aller sidste scanning inden vi skal se prinsessen irl
Vi blev jo tilbudt denne ekstra scanning fordi vi havde mistet før og så fordi lillepigen blev skønnet til at være ret stor sidst men ham der scannede sidst havde åbenbart skønnet lidt forkert da lillepigen ikke ville ligge stille og han ikke kunne se de ting han skulle ordenligt. Men idag gik det en del bedre og hun er pt skønnet til 3295 G så helt igennem perfekt i følge kurven
Jer der har fulgt mig ved sikkert god at vi ALDRIG har kunnet få et ordenligt billede af prinsessen til nogen scanninger da hun altid har været på tværs og lagt som r*v og nøgler derinde og vores 3D scanning i uge 27 var bare da vi ingen gode billeder fik overhovedet..
Men prøv lige at se hvad vi fik idag !! så tæt på termin og så med moderkagen foran hun er bare en driillepind derinde
Er 38+3 idag og vi venter med LÆNGSEL på at fødslen går igang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smukke baby
Carina:-) skriver: Smukke baby
Mange tak
Rinepigen skriver: så har vi været til aller sidste scanning inden vi skal se prinsessen irl Vi blev jo tilbudt denne ekstra scanning fordi vi havde mistet før og så fordi lillepigen blev skønnet til at være ret stor sidst men ham der scannede sidst havde åbenbart skønnet lidt forkert da lillepigen ikke ville ligge stille og han ikke kunne se de ting han skulle ordenligt. Men idag gik det en del bedre og hun er pt skønnet til 3295 G så helt igennem perfekt i følge kurven Jer der har fulgt mig ved sikkert god at vi ALDRIG har kunnet få et ordenligt billede af prinsessen til nogen scanninger da hun altid har været på tværs og lagt som r*v og nøgler derinde og vores 3D scanning i uge 27 var bare da vi ingen gode billeder fik overhovedet.. Men prøv lige at se hvad vi fik idag !! så tæt på termin og så med moderkagen foran hun er bare en driillepind derinde Er 38+3 idag og vi venter med LÆNGSEL på at fødslen går igang
FINE billeder Kom så ud, baby!!!!
emmagirl skriver: FINE billeder Kom så ud, baby!!!!
Taak Ja er helt enig Hehe
Hvor er det nogle fine billeder
Håber også at der blev målt forkert til min sidste skanning, ellers er det en ordentlig basse jeg skal føde
Nessie skriver: Hvor er det nogle fine billeder Håber også at der blev målt forkert til min sidste skanning, ellers er det en ordentlig basse jeg skal føde
ja det må man sige bliver spændende at se hvor stor hun er når hun kommer ud..
Kender en der lige har født en dreng på 3300 g og hun fik at vide at han hvertfald var 4000 g hvis ikke mere.. Såå nogen gange skal man vist falde op og ned på deres skønning
Rinepigen skriver: Mange tak ja det må man sige bliver spændende at se hvor stor hun er når hun kommer ud.. Kender en der lige har født en dreng på 3300 g og hun fik at vide at han hvertfald var 4000 g hvis ikke mere.. Såå nogen gange skal man vist falde op og ned på deres skønning
Ja, jeg håber også der er målt forkert, men ved ikke hvor tit de tager fejl når der bliver skannet.
Pøj pøj med det hele
Nessie skriver: Ja, jeg håber også der er målt forkert, men ved ikke hvor tit de tager fejl når der bliver skannet. Pøj pøj med det hele
mange tak og i lige måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128