Så gik der endnu en uge

Sikke tiden den går hurtigt lige nu!
Jeg synes jeg oplever flere og flere plukveer, men det er oftest kun når jeg ligger ned og specielt hvis jeg har ligget på siden og vender mig om på ryggen. Så bliver min mave sten hård

Vi skal til MD scanning på Fredag og jeg glæder mig helt vildt til at se lillemanden igen

Vi går også på en uges ferie den dag, så det bliver forhåbentlig en perfekt start på ferien!
Efter MD-scanning skal vi til samtale med en læge, grundet tilblivelsen af lillemanden (ICSI). Jeg er meget spændt på denne samtale da jeg ikke er helt med på hvorfor vi skal til denne samtale. Vi har også fået at vide at vi temmelig sikkert skal til 1-2 ekstra scanninger pga. det. Det gør mig jo ingenting, overhovedet, men glæder mig til at høre grunden for det

I dag skal jeg til samtale med chefen ang. barsel. Glæder mig så meget til at få sat dato på hvornår jeg går af og hvornår jeg kommer tilbage igen

Så har jeg noget at gå efter og glæde mig endnu mere til! Min plan er først at komme tilbage på job i januar 2015, så håber chefen er med på det også!

og nu til billedet af den voksende mavse

tak fordi du læste med, hvis du nåede så langt!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld