Hej damer 
jeg må lige ud med noget, som jeg burde være fløjtende ligeglad med. Det er slet ikk mit bord. Meeeeeen. Suk 
min kusine har lige fået en skøn lille datter for under en måned siden. hun har været hamrende skruk de sidste 6 år, men kæresten har ikk været klar. Hun har fulgt os og vores børn tæt, netop for at lure en ting eller to omkring børn, så hun har været godt forberedt 
men nu, føler hun sig bundet og er lidt irriteret over at datteren ikk vil sove selv.
Hun er som sagt under en måned gammel!! Hun synes det er decideret kedeligt at ligge med sin sovende datter på sofaen...
Ååh, det er slet ikk mit bord og jeg siger ingenting!! Men gud hvor jeg tænker "så giv mig din barsel!! Så skal jeg med glæde ligge og nusse og give din smukke lille pige den tryghed, som er det eneste hun kræver"
jeg selv glædede mig netop til bare at ligge der og nyde min baby, da jeg var gravid. Men vi er også forskellige. Hun har mere behov for at få noget fra hånden. Men for dælen, hun har ikk engang været mor i 4 uger endnu.
jeg troede virkelig at hun bare ville NYDE det, når nu hun har længtes sådan efter et barn så længe.
jeg synes det er nega svært at finde den rette grimasse når hun taler om det, for det er da essensen af at have en nyfødt, i min verden, at man bare skal give tryghed 24/7.
Som sagt. Det er slet ik mit bord, men jeg MÅTTE lige ud med det. 
Anmeld