(januar) kan ikke lige finde på en overskrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juli 2009

finkedinke

Clara er nu 6 mdr, og jeg har tabt alt jeg tog på i graviditeten. Jeg er stadig overvægtig og det sidder anderledes end før. Men vægten siger det samme.

Det der undrer mig er at jeg stadig ikke kan passe min vielsesring.
Jeg kan få den på med lidt drejen rundt især over leddet, men efter kort tid er det som om min finger hæver og ringen sidder helt fast.
Jeg spurgte min SP, hun foreslog at jeg fik målt mit blodtryk hos lægen og at jeg måske stadig havde væske i kroppen.  Men det føler jeg ikke at jeg har.

Jeg har hørt at det er normalt at fødderne vokser, men har aldrig hørt om hænderne.

Men hvad med jer andre, kan i passe ringe?

Berith

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

Diana...

Uha Ja her er fingerne os vokset lidt men ikke meget. Jeg har jo tabt mig 9 kg mere end jeg tog på under graviditeten men er gået en størelse op i tøj hmm det har sat sig helt anderleders bla. på mine finger jeg kan ikke passe de ringe jeg havet før el jo jeg kan lige få dem på men så sider de os til   

Knus til dig

Anmeld

16. juli 2009

MoarLK

Mine finger voksede 3 ring størrelser efter min ældste datter - heldigvis ikke det samme denne her gang.
Men jo det kan også ske med hænderne og ikke kun footerne.

Anmeld

16. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg kunne ikke passe min vielsesring den sidste måned inden, at jeg fødte, men i løbet af 2 uger efter kunne jeg igen

Anmeld

17. juli 2009

Muffinmus

Det er nu tit at fingrene bliver tykkereMine fødder og fingre blev tykkere første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.