Når h*n at vende sig (stjernekigger)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2013

Anonym trådstarter

jeg er cirka 31 uger henne og for 14 dage siden var jeg til scanning, hvor vores baby lå med hoved ned men med ansigtet mod mit maveskind.

for en uge siden var jeg igen til scanning og h*n lå på samme måde.

Hvad er chancen for at h*n vender rundt så det ikke bliver en stjernekigger. er meget nervøs for min fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

jeg er cirka 31 uger henne og for 14 dage siden var jeg til scanning, hvor vores baby lå med hoved ned men med ansigtet mod mit maveskind.

Hvad er chancen for at h*n vender rundt så det ikke bliver en stjernekigger. er meget nervøs for min fødsel.

Står babys hoved fast?

Anmeld

19. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

hvis babys hovede ikke står fast er der stor change

Anmeld

19. august 2013

Michala

Det er vist ret normalt for en baby at vende ansigtet ud mod maveskindet, da babyen under fødslen skruer sig ud, og dermed vender rundt. Min dreng stod næsten fast i uge 29 og vendte med ansigten ud mod maveskindet, og han vendte rigtigt under fødslen

Anmeld

19. august 2013

LilleSmølf

Anonym skriver:

Altså, det kan eg jo ikke svare 100% på, men min var en sternekigger hele fødslen igennem lige indtil han skulle ud - så vendte han sig rigtigt.

Og selv hvis baby ikke skulle vende sig, kan han/hun altså godt komme ud alligevel.

Den største forskel var, for mig, at mine veer sad omme på lænden indtil han vendte sig rundt, så flyttede de sig over på maven/om foran. Men hvor de sidder er jo alligevel forskelligt fra person til person.

Er sikker på du nok skal få en god fødsel, og hvis du er nervøs, så snak med din JM

Anmeld

19. august 2013

Muffinmus

min vendte sig under presseveerne. så ja, de kan sagtens nå at vende sig:-)

Anmeld

19. august 2013

hekran

Anonym skriver:

Jeg fik samme besked fra min jordemoder i torsdags. Fødte i går en dreng med almindelig baghovedpræsentation

Jeg var lidt nervøs for det, men han nåede fint at rotere på vej ned, også selv om det gik rigtig stærkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.