Hjælp til strømper (20 mdr. dreng)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
4 svar
2 synes godt om
18. august 2013

Manna

Hej

Nu må jeg spørge alle i andre.
Er i tilfredse med strømperne til jeres barn?

Jeg har en søn på ca. 20 mdr. Jeg har virkelig svært ved at finde nogle strømper, han kan bruge. Han er stor af sin alder, men ikke tyk - så det er altså ikke fede baby-lægge, der er årsag til problemet. Han bruger pt. størrelse ca. 25-26.

Problemet er, at de er for stramme i elastikken.

Jeg har arvet nogle fra Melton. De har rib hele vejen fra lige over hælen og op. Strømperne kan nå op over hele lægmusklen. De er gode, for der er ikke en stram elastik.
Jeg kan ikke finde nogle strømper fra Melton for tiden, der er syet sådan.
Jeg har købt nogle fra Melton med en ret bred kant for oven. Men de er heller ikke gode.

Er der nogen, der kender strømper, man kan få for tiden, som ikke strammer.

mvh. Manna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Nea85

Manna skriver:

Hej

Jeg har en søn på ca. 20 mdr. Jeg har virkelig svært ved at finde nogle strømper, han kan bruge. Han er stor af sin alder, men ikke tyk - så det er altså ikke fede baby-lægge, der er årsag til problemet. Han bruger pt. størrelse ca. 25-26.

Jeg har arvet nogle fra Melton. De har rib hele vejen fra lige over hælen og op. Strømperne kan nå op over hele lægmusklen. De er gode, for der er ikke en stram elastik.
Jeg har købt nogle fra Melton med en ret bred kant for oven. Men de er heller ikke gode.

mvh. Manna

Jeg mener at have set den slags med den brede rib i bilka eller føtex, men det er godtnok længe siden. Og jeg ved ikke, om det kun er de helt små størrelser, eller om de også går helt op i 25-26. Det er jo et forsøg værd, hvis man bor i nærheden

Anmeld

18. august 2013

Lukas&Liam<3

Manna skriver:

Hej

mvh. Manna

Har købt de her til Lukas i h&m, andre sokker plejer også altid at stramme. Men de her er gode og i str 19-21 mener også de har dem større.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. august 2013

Manna

Maria&Lukas skriver:

Har købt de her til Lukas i h&m, andre sokker plejer også altid at stramme. Men de her er gode og i str 19-21 mener også de har dem større.

Naiijj, de ligner nogle af dem jeg har.
Jeg havde slet ikke tænkt på, det kunne være H og M.
Tak, jeg må ind og se om de har dem i større størrelser.

Anmeld

18. august 2013

Lukas&Liam<3

Manna skriver:

Naiijj, de ligner nogle af dem jeg har.
Jeg havde slet ikke tænkt på, det kunne være H og M.
Tak, jeg må ind og se om de har dem i større størrelser.

Mener nok de havde dem op til ret store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.