Er jeg købt eller solgt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg er ca 5+4 jeg har en del mens smerter i højre side. Og har et par dage haft noget lyserød udflåd. Var få til akut scanning i fredags hvor jeg fik at vide at det så ud som det skulle i uge 5. Og det sidder hvor det skal. Jeg er så begyndt at bløde ganske lidt. Er par dråber. Og mest når jeg tisser. Det er ikke mørke rød kun lyserød. Jeg har stadig en del smerter. Jeg er jo vange for at miste. Hvad skal jeg gøre ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg er ca 5+4 jeg har en del mens smerter i højre side. Og har et par dage haft noget lyserød udflåd. Var få til akut scanning i fredags hvor jeg fik at vide at det så ud som det skulle i uge 5. Og det sidder hvor det skal. Jeg er så begyndt at bløde ganske lidt. Er par dråber. Og mest når jeg tisser. Det er ikke mørke rød kun lyserød. Jeg har stadig en del smerter. Jeg er jo vange for at miste. Hvad skal jeg gøre ? 

Du kan ikke rigtig gøre noget, udover at holde dig meget i ro

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg har også lagt det meste af i dag i min Seng. Men er jeg ved at miste.  

Anmeld

18. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg har også lagt det meste af i dag i min Seng. Men er jeg ved at miste.  

Jeg havde smerter i lænden og blødning der startede med blod når jeg tørrede mig. Det tog til og blev kraftigere end mens.

Det er svært at sige om du er ved at miste, nogle bløder jo bare under graviditeten.

for dig.

Anmeld

18. august 2013

...,

Det er meget normalt at bløde lidt eller have brunt udflåd i starten, det havde jeg også selv og er i dag 13+1
Medmindre du begynder at bløde rigtig meget, så skal du ikke være nervøs

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

Har ikke blødt siden i går. Kun haft lyserød eller fersken farvet udflåd. Ikke rigtig nogen smerter mere. Har fået blød prøve i dag og skal til scanning torsdag. Håber 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.