Jubii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
8 svar
7 synes godt om
18. august 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg skal være mor igen... 

Min kæreste og jeg skal være forældre til marts... Vi havde familien på besøg til fødselsdag idag og fortalte dem så at vi venter os, så nu kan jeg også stå frem her... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

pussekat

tillykke med mave

Anmeld

18. august 2013

Ayasmor

Ms.Sunshine skriver:

Min kæreste og jeg skal være forældre til marts... Vi havde familien på besøg til fødselsdag idag og fortalte dem så at vi venter os, så nu kan jeg også stå frem her... 

Tillykke med graviditeten Jeg tænkte nok, at det var dig, der var gravid Kan det ikke passe det var dig, der oprettede en ano tråd omkring at fortælle storebror nyheden?

Anmeld

18. august 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Ayasmor skriver:

Tillykke med graviditeten Jeg tænkte nok, at det var dig, der var gravid Kan det ikke passe det var dig, der oprettede en ano tråd omkring at fortælle storebror nyheden?

Ja.... det var det... 

Jeg satte mig ind på hans værelse sammen med ham og fortalte at han skulle være storebror, for der var en baby i min mave.... men da vi så kom ind til de andre ville han hellere spise kage, så min kæreste fortalte familien nyheden... 

Anmeld

18. august 2013

Ayasmor

Ms.Sunshine skriver:

Ja.... det var det... 

Jeg satte mig ind på hans værelse sammen med ham og fortalte at han skulle være storebror, for der var en baby i min mave.... men da vi så kom ind til de andre ville han hellere spise kage, så min kæreste fortalte familien nyheden... 

I knew it Hi hi, kage er da virkelig også svært at modstå, jeg forstår ham godt Stort tillykke

Anmeld

18. august 2013

LinLin

Tillykke

Anmeld

18. august 2013

Mie89

Tillykke ! 

Anmeld

18. august 2013

Babydrøm

Ms.Sunshine skriver:

Stort tillykke

Anmeld

18. august 2013

Kløver

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.