Årr, for pokker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. august 2013

UnderStjernerne

Jeg er simpelthen ved at gå til! Jeg kan ikke være i min egen krop og jeg er nu på 3. døgn uden søvn... alt sammen fordi min ryg simpelthen gør så hammernas!

Jeg kan ikke sidde, ligge, stå, gå eller gøre NOGET som helst uden konstant at have smerter. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere! Har prøvet med de dér "katte"-strækøvelser og med varmepude og har fået massage hver dag af min forlovede.. Intet hjælper!

Hvad pokker gør jeg?? Jeg er 27+0 idag og jeg synes godt nok der er lang tid til termin 

Jeg har selv overvejet svømning for gravide, men jeg kan simpelthen ikke finde noget i Holbæk?! Kan det virkelig passe?

Og hvad har I andre gjort for at komme af med smerter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Masig

UnderStjernerne skriver:

Jeg er simpelthen ved at gå til! Jeg kan ikke være i min egen krop og jeg er nu på 3. døgn uden søvn... alt sammen fordi min ryg simpelthen gør så hammernas!

Jeg kan ikke sidde, ligge, stå, gå eller gøre NOGET som helst uden konstant at have smerter. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere! Har prøvet med de dér "katte"-strækøvelser og med varmepude og har fået massage hver dag af min forlovede.. Intet hjælper!

Hvad pokker gør jeg?? Jeg er 27+0 idag og jeg synes godt nok der er lang tid til termin 

Jeg har selv overvejet svømning for gravide, men jeg kan simpelthen ikke finde noget i Holbæk?! Kan det virkelig passe?

Jeg lå i karbad så ofte som overhovedet muligt... Det varme vand lindrede virkelig meget (også grunden til jeg valgte at føde i vand og bruge de som eneste smertelindring)...

så jeg vil også foreslå svømning eller bare det at være i vandet, det gør at du ikke skal bære rundt på så meget vægt jo, og det hjælper altså en del... Har du spurgt din JM eller SP om de kender til noget gravidsvømning? Ellers bare tag en tur i svømmehallen selv, gerne i et varmt bassin...

Anmeld

18. august 2013

Kløver

UnderStjernerne skriver:

Jeg svømmede selv og måske noget prof massage kunne gavne eller kiropraktor, jeg havde stor glæde af zoneterapi

Anmeld

18. august 2013

UnderStjernerne

Masig skriver:

Jeg lå i karbad så ofte som overhovedet muligt... Det varme vand lindrede virkelig meget (også grunden til jeg valgte at føde i vand og bruge de som eneste smertelindring)...

så jeg vil også foreslå svømning eller bare det at være i vandet, det gør at du ikke skal bære rundt på så meget vægt jo, og det hjælper altså en del... Har du spurgt din JM eller SP om de kender til noget gravidsvømning? Ellers bare tag en tur i svømmehallen selv, gerne i et varmt bassin...

Vi har desværre ikke karbad  Og den lokale svømmehal har heller ikke varmtvandsbassin.. Ihhh! Må prøve at høre min jm om hun kender til noget i Holbæk..

Anmeld

18. august 2013

UnderStjernerne

Maja84 skriver:

Jeg svømmede selv og måske noget prof massage kunne gavne eller kiropraktor, jeg havde stor glæde af zoneterapi

Jeg har også tænkt om man mon kan få en henvisning til en kiroprakter/fysioterapeut... Tænker bare at det vil blive dyrt i længden hvis smerterne vender tilbage 

Anmeld

18. august 2013

Kløver

UnderStjernerne skriver:

Jeg har også tænkt om man mon kan få en henvisning til en kiroprakter/fysioterapeut... Tænker bare at det vil blive dyrt i længden hvis smerterne vender tilbage 

Hvis du er medlem af Danmark får du nogle af pengene igen og lægen kan i nogle tilfælde henvise h or det er fuldt eller delvist vederlagsfrit

Anmeld

18. august 2013

Clisolka

UnderStjernerne skriver:

Jeg fandt heller aldrig noget gravidsvømning i Holbæk da jeg ventede min datter for 3 år siden (bor i byen) - denne gang har jeg slet ikke tænkt i de baner  Hvad med Holbæk Svømmeklub?

Jeg ved der er 55 grader herude omkring mig, men det er kun babysvømning 

Anmeld

18. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg døjer synsyg meget med ryggen selv og jeg ville slet ikke kunne være til uden min fysioterapiut

Anmeld

18. august 2013

ønskebørn74

jeg er startet på akupunktur og det hjælper.. De tilbyder det gratis på OUH.. Spørg din jordemoder.. og så er mine Ball Stock bolde ikke til at undvære.. 

http://www.matas.dk/ball-stick-smaa-2-stk

Anmeld

18. august 2013

Lukas&Liam<3

UnderStjernerne skriver:

Det koster omkring 150 at gå til fys. Jeg kunne heller intet de sidste par måneder. Den første gang koster lidt mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.