Tidshorisont på 4. fødsel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

Trekløver(:

hekran skriver:

Sidder og tager tid på nogle begyndende veer. 6-8 minutter imellem og ca 45 min varighed. Endelig sker der noget! Har ikke set tegnblødning, vand eller slimprop, men det her er i hvert fald mere end plukveer. Er 40+4 og det er min fjerde fødsel på 6 år.

Er der nogen der vil dele erfaring ift tidshorisont ved flergangsfødsler? Vi skal nemlig lige aflevere smølferne på 2,4 og 5 hos bedsteforældrene 35 min væk.

Håber på at se min sidste smølf i løbet af eftermiddagen/aftenen

Ihh hvor spændende  Håber du allerede nu har din guldklump i armene. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

hekran

MariaKyedDK skriver:

hvordan går det med dig ??

Det går da så fint. Lille Johannes er allerede ved at være 12 timer gammel Vi tog på sygehuset da veerne begyndte at blive hyppige omkring kl 16.30 og kl 18.17 er han født. En lille basse på små 4500 gr (vurderet til 3800) og 56 cm. Han har sovet rigtig godt i nat Billeder og beretning følger

Anmeld

19. august 2013

hekran

Mor1991 skriver:

Ihh hvor spændende  Håber du allerede nu har din guldklump i armene. 

Det havde jeg

Anmeld

19. august 2013

MariaKyedDK

hekran skriver:

Det går da så fint. Lille Johannes er allerede ved at være 12 timer gammel Vi tog på sygehuset da veerne begyndte at blive hyppige omkring kl 16.30 og kl 18.17 er han født. En lille basse på små 4500 gr (vurderet til 3800) og 56 cm. Han har sovet rigtig godt i nat Billeder og beretning følger

ej hvor fantastisk, STORT TILLYKKE med den Lille 

Anmeld

19. august 2013

Lauer

hekran skriver:

Tillykke!

Anmeld

19. august 2013

mommy1991

hekran skriver:

TILLYKKE!!!  

Anmeld

19. august 2013

Trekløver(:

hekran skriver:

Det havde jeg

Fantastisk Stort tillykke ! håber du havde en god fødsel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.