ved I indenfor hvilket tidsrum lægens test skal aflæses?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. august 2013

Anonym trådstarter

Er det indenfor 2 min? Er den ugyldig efter 10?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Er det indenfor 2 min? Er den ugyldig efter 10?

de bruger samme tests som man kan købe på apoteket, så går da udfra det også er inden for de 2 min....

ved min læge tjekker de den ikke selv hvis ikke stregen kommer hurtig men får sekretæren til det

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

de bruger samme tests som man kan købe på apoteket, så går da udfra det også er inden for de 2 min....

ved min læge tjekker de den ikke selv hvis ikke stregen kommer hurtig men får sekretæren til det

Tror du, at den er ugyldig efter 10 så?

Anmeld

18. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Tror du, at den er ugyldig efter 10 så?

Ja de er ugyldige efter 10 min. 

Og kan godt vise falsk positiv eller negativ. 

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Ja de er ugyldige efter 10 min. 

Og kan godt vise falsk positiv eller negativ. 

Og hvis man har en meget svag streg efter 2 min, som bare bliver mere og mere tydelig?

Anmeld

18. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Og hvis man har en meget svag streg efter 2 min, som bare bliver mere og mere tydelig?

Hvis den skal aflæses inden for to minutter skal den aflæses inden for to minutter. Hvis der er en svag streg inden for de 2 minutter. Så den positiv, en streg er en streg..Hvis den er aflæst efter tid, er den ugyldig.. så tag en ny test, måske har hcg ikke været højt nok. :-)

Anmeld

18. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

Altså den test jeg fik taget hos lægen for et par uger siden, viste positiv (ca. halv styrke af teststregen) inden for de 2 min, men den endte altså med at blive mere end samme styrke som teststregen, da jeg kiggede på den lidt senere.

Så hvis der er kommet en streg inden for de 2 min, lige meget hvor tydelig/utydelig den har været, så er det altså en positiv test 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.