Jeg elsker mit lille barn i maven, og kan ikke vente til den kommer ud. Er i uge 25 
Når det så er sagt, må jeg indrømme at jeg HADER at være gravid, jeg har taget meget på, selvom jeg prøver at passe på, allerede 8kg. Jeg har bumser i hele hovedet, på halsen og på brystet. Jeg har bækkenløsning, og kan hverken arbejde eller motionere. Strækmærkerne (De første) på maven kom allerede i uge 15, på trods at vægten stod stille der. JEg føler mig så forfærdeligt ulækker, grim og ucharmerende. Vand i kroppen, er heller ikke ligefrem charmerende, de pølsetæer er rimelig grimme! Jeg kan slet ikke kigge på mig selv i spejlet, og føler slet ikke at jeg kan gøre mig pæn, så det at tage tøj på, og prøve at gøre mig lækker for min mand er hårdt
. Mine bryster, er blevet så store og hænger,de har ændret fuldstændigt form, så jeg har slet ikke lyst til at se på dem uden bh. Under sex vil jeg beholde bh på.
Jeg har lyst til at græde hele tiden, og jeg synes det er så synd for min mand, som er rigtig ked af over jeg har det sådan, da han synes at jeg er smuk.
JEg vidste ikke at det her vil tage så hårdt på mig, da jeg normalt ikke er den mest forfængelige. OG jeg misunder alle jer andre smukke gravide, men jeg er en af dem der ikke har en glød, og bare ligner den afskyelige snemand 

Anmeld