Erfaringer med fjernstudie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
8 svar
1 synes godt om
17. august 2013

Anonym trådstarter

Hej  

nogen der har erfaring med at fjernstudere på VUC, eventuelt med hf fag? ;-) 

Hvordan får man lov til det?  

Hvis jeg bliver gravid og har termin inden eksamenen er afsluttet kan jeg så gå til sygeeksamen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Koen.

Anonym skriver:

JHej  

nogen der har erfaring med at selvstudere på VUC, eventuelt med hf fag? ;-) 

Hvordan får man lov til det?  

Hvis jeg bliver gravid og har termin inden eksamenen er afsluttet kan jeg så gå til sygeeksamen?

Er det fjernstudie du mener? For jeg læser HF via fjernstudie hos VUC

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Tanja. skriver:

Ja fjernstudie... Sorry :-) 

kan du fortælle lidt om det?  

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Tanja. skriver:

Inde på hjemmesiden står der nemlig i adgangskravene at man skal have 10. I matematik? - Jeg har kun bestået 9 klasse i matematik, så jeg kan ikk fjernstudere eller?  

Anmeld

17. august 2013

Koen.

Anonym skriver:

Ja fjernstudie... Sorry :-) 

kan du fortælle lidt om det?  

Selvstudere/fjernestudie kommer vist ud på et, ville bare ikke kommentere hvis det ikke var det du mente

Men du går ind på vuc.nu og tilmelder dig, så bliver du kontaktet af en studievejleder som du skal snakke med om hvad og hvordan

Når du er i gang har du nogle deadlines du skal overholder med lærene hvor du skal aflevere skriftligt/mundtligt (videoklip) og ellers så klare du bare div andre opgaver ud over dem der skal afleveres. Jeg er vild med den form for studie, det passer mig og vores hverdag SÅ godt Det kan godt være liiiidt svært i starten med alt det tekniske men når du er i gang er det nemt

Anmeld

17. august 2013

Koen.

Anonym skriver:

Inde på hjemmesiden står der nemlig i adgangskravene at man skal have 10. I matematik? - Jeg har kun bestået 9 klasse i matematik, så jeg kan ikk fjernstudere eller?  

Så kan du tage AVU via fjernstudie først, det har jeg os, det tæller som 10. Klasse

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Tanja. skriver:

Selvstudere/fjernestudie kommer vist ud på et, ville bare ikke kommentere hvis det ikke var det du mente

Men du går ind på vuc.nu og tilmelder dig, så bliver du kontaktet af en studievejleder som du skal snakke med om hvad og hvordan

Når du er i gang har du nogle deadlines du skal overholder med lærene hvor du skal aflevere skriftligt/mundtligt (videoklip) og ellers så klare du bare div andre opgaver ud over dem der skal afleveres. Jeg er vild med den form for studie, det passer mig og vores hverdag SÅ godt Det kan godt være liiiidt svært i starten med alt det tekniske men når du er i gang er det nemt

Okay. Tak  

Har skrevet til dig på instagram også, havde ikke lige opdaget det var dig før nu, men hvad med de adgangskrav? Jeg har jo ikke en 10. I matematik? 

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Tanja. skriver:

Så kan du tage AVU via fjernstudie først, det har jeg os, det tæller som 10. Klasse

Vil helst ikke have en 10'ende... ;-) Har ikke brug for matematik & kan virkelig slet ikke fatte det..  

Så fjernstudie kan jeg nok ikke? ;(

Anmeld

17. august 2013

Koen.

Svare dig på insta i stedet det er nemmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.