Hvor kan man....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. juli 2009

Klumpe-dumpe

købe sutterflasker i mærket "Tommee Tippee" (der er Winni the pooh der på)Kan dælme ikke komme på hvad han hedder på dansk 

Eller andre mærker på flasker hvor apotekes dutter passer til.

Trine der er SÅÅÅÅ træt at hun ikke ved hvad der er op eller ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

Bondepigen

Uuuuh, det ved jeg ikke... men jeg ved, at Winni the pooh hedder Peter Plys på dansk

Jeg bruger pigeon glasflasker fra apoteket. Der følger en silikonesut med, men den må de jo ikke bruge, når de får tænder, så jeg har været nede og købe flaskesutter i naturgummi af et andet mærke. Kan desværre ikke huske hvilket, men de er ret tykke i bunden....det sikrer at der ikke kan løbe noget ved siden af...

Håber der er nogle andre der kan være mere behjælpelig

Anmeld

15. juli 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Uuuuh, det ved jeg ikke... men jeg ved, at Winni the pooh hedder Peter Plys på dansk

Jeg bruger pigeon glasflasker fra apoteket. Der følger en silikonesut med, men den må de jo ikke bruge, når de får tænder, så jeg har været nede og købe flaskesutter i naturgummi af et andet mærke. Kan desværre ikke huske hvilket, men de er ret tykke i bunden....det sikrer at der ikke kan løbe noget ved siden af...

Håber der er nogle andre der kan være mere behjælpelig

Nååhhh Ja det er da PETER PLYS   (Sad og kikkede på vippestolen, men kunne kun komme på tigerdyret...  -Og grisling)

Hvordan fungere det med glasflasker?   Kan de købes på Apo?

Tror ikke det er silikone Malucca kun vil ha´. De er brune og MEGET bløde. (Er silikone ikke de gennemsigtige lige som på avent flaskerne?)

Kan du måske prøve at ta et billede af dutterne?   Du er velkommen til at sende det via mms. Bare lige skriv til postkassen, så sender jeg dig nr.

Anmeld

15. juli 2009

TbCp

De har nogle med Peter Plys i babysam ved jeg men om det lige er det mærke ved jeg godt nok ikke

Anmeld

15. juli 2009

Bondepigen

Ja, jeg har købt det hele på apoteket.... Flaskesutten er dog ikke den der hører til flasken, men det fungerer altså fint.... Tror MÅSKE de kommer fra baby care, men er ikke 100% sikker...

billede nr. 2 er mest for at du kan se forskellen på tykkelsen i bunden...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juli 2009

Bondepigen

Og forresten de her er naturgummi, og jo silikone sutter er gennemsigtige...

Anmeld

15. juli 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Ja, jeg har købt det hele på apoteket.... Flaskesutten er dog ikke den der hører til flasken, men det fungerer altså fint.... Tror MÅSKE de kommer fra baby care, men er ikke 100% sikker...

billede nr. 2 er mest for at du kan se forskellen på tykkelsen i bunden...

Juhuuuuu det er de dutter som Malucca bruger, som passer til de Tommee Tippee flasker.

Så passer de jo til glasflaskerne. Så må jeg op og købe de flasker. 1000 tak.

Ps. Er de dyre de flasker?

Anmeld

15. juli 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Juhuuuuu det er de dutter som Malucca bruger, som passer til de Tommee Tippee flasker.

Så passer de jo til glasflaskerne. Så må jeg op og købe de flasker. 1000 tak.

Ps. Er de dyre de flasker?

Det er da lidt pudsigt, at det er de samme....

Jeg mener de kostede omk. 50-60 kr.... Jeg købte glasflasker, for så er jeg sikker på, at der ikke er bishenol A i. Det er flaskerne fra pigeon...

Anmeld

16. juli 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Det er da lidt pudsigt, at det er de samme....

Jeg mener de kostede omk. 50-60 kr.... Jeg købte glasflasker, for så er jeg sikker på, at der ikke er bishenol A i. Det er flaskerne fra pigeon...

Ja lige præcis, det er der nemlig heller ikke i de andre flasker jeg skrev om. (eller det står der, der ikke er)

Men må lige på apo. og købe sådan flasker.

Mange tak for hjælpen

Anmeld

16. juli 2009

Bondepigen

Det var da så lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.