tvillingehule uge 23+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
11 svar
5 synes godt om
17. august 2013

DianaRJS

synes selv der er sket RIGTIG meget den sidste uges tid med maven...

jeg har desværre haft rigtig mange problemer i den her graviditet, og måtte igen i går en tur fordi sygehuset, jeg har fået snor om min lm hals da den forkortede sig meget på kort tid, og den har åbenbart været skyld i de ufattelig mange plukveer, så nu er jeg sendt hjem med beordring på intet at lave, OVERHOVEDET....

skal til scanning igen Onsdag, hvor de vil undersøge om snore har en effekt udover det den har haft indtil nu, eller om der skal findes på andet

men ellers er alt godt, tvillingerne tumler der udaf og begge 2 ligger med hovedet ned af nu.... de ligger desværre 10% under gennemsnit allerede nu, men som lægen sagde er det for mig meget normalt da ingen af mine børn har vejet mere end 3 kg selvom jeg gik til 39+6 med den yngste.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

mommy1991

DianaRJS skriver:

jeg har desværre haft rigtig mange problemer i den her graviditet, og måtte igen i går en tur fordi sygehuset, jeg har fået snor om min lm hals da den forkortede sig meget på kort tid, og den har åbenbart været skyld i de ufattelig mange plukveer, så nu er jeg sendt hjem med beordring på intet at lave, OVERHOVEDET....

skal til scanning igen Onsdag, hvor de vil undersøge om snore har en effekt udover det den har haft indtil nu, eller om der skal findes på andet

men ellers er alt godt, tvillingerne tumler der udaf og begge 2 ligger med hovedet ned af nu.... de ligger desværre 10% under gennemsnit allerede nu, men som lægen sagde er det for mig meget normalt da ingen af mine børn har vejet mere end 3 kg selvom jeg gik til 39+6 med den yngste.....

Hvor er du fin! Håber de bliver derinde i laaang tid endnu og vokser sig store og stærke 

Anmeld

17. august 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

Syntes du ser SÅ fin ud!
Mine tvillinger er også lige under gennemsnit. Max 3kg ved fødslen, sagde lægen. Det syntes jeg lyder som store tvillinger
890 og 918 gram 26+2. Hvor store er dine bebser ved at være? Det er sjovt at sammenligne med andre, syns jeg

Anmeld

17. august 2013

DianaRJS

Rikke2404 skriver:

Syntes du ser SÅ fin ud!
Mine tvillinger er også lige under gennemsnit. Max 3kg ved fødslen, sagde lægen. Det syntes jeg lyder som store tvillinger
890 og 918 gram 26+2. Hvor store er dine bebser ved at være? Det er sjovt at sammenligne med andre, syns jeg

synes også 3 kg lyder normalt for tvillinger tror det er godt jeg ikke er læge haha

men Prinsen som er ledende vejer 490g og var efter hva han kunne måle ca 29 cm og Prinsessen vejer 502g og var ca 30 cm  og de burde veje mellem 550-680 tror jeg han sagde..  så altså de ligger tæt på hinanden han er lidt mindre end hende, hvilket han også synes var underlidt når han var den ledende men han bruger nok alt hvad han får ekstra på at smadre min lm hals og bækken haha

Anmeld

17. august 2013

DianaRJS

emmagirl skriver:

Hvor er du fin! Håber de bliver derinde i laaang tid endnu og vokser sig store og stærke 

ihh mange tak

ja håber også de bliver derinde, ihvertfald bare lige 10 uger mere, men nu er første milepæl nået ihvertfald   ved den ældste af mine gik ejg jo i fødsel i uge 23, hvor de gudskelov fik det stoppet, så nu er vi ovre den uge

Anmeld

17. august 2013

Nessie

Fin mave, bare irriterende med alle de problemer, men ned på sofaen med dig, og lad dig opvarte 

Anmeld

17. august 2013

DianaRJS

Nessie skriver:

Fin mave, bare irriterende med alle de problemer, men ned på sofaen med dig, og lad dig opvarte 

mange tak

ja har også placeret mig på sofaen med csi i dvd'en er ligefør ungerne er bedre til at varde mor op end manden her haha indtil videre har den bette været med vindruer, og en halv melon som han måske ikke lige var helt enig i vi nok lige skulle ha skåret ud først ;P og den store har været med vand, og være så sød at sige jeg mgodt måtte låne hans pude og hans ninja turtles så jeg kunne se noget sjovere haha

Anmeld

17. august 2013

Nessie

DianaRJS skriver:

mange tak

ja har også placeret mig på sofaen med csi i dvd'en er ligefør ungerne er bedre til at varde mor op end manden her haha indtil videre har den bette været med vindruer, og en halv melon som han måske ikke lige var helt enig i vi nok lige skulle ha skåret ud først ;P og den store har været med vand, og være så sød at sige jeg mgodt måtte låne hans pude og hans ninja turtles så jeg kunne se noget sjovere haha

Så bliver der da passet godt på jer 

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

DianaRJS skriver:

Så fin maven er! :-)

For dig på onsdag.

Anmeld

17. august 2013

DianaRJS

Nessie skriver:

Så bliver der da passet godt på jer 

hehe jep, ville ihvertfald være synd at sige andet ;P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.