Stregen bliver mindre tydelig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

ano14316

MsDane skriver:

Tog en test torsdag eftermiddag, som I alle kunne se, nu har jeg taget en ny her til morgen med morgenurin og stregen er næsten utydelig ville være 4+4..

Jeg ville nok tage det meget roligt så længe ud ikke har lavet en bragende positiv, som så bliver meget svag, og det synes jeg ikke der er tale om her.

at alt er godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Frk. Himmelblå

MsDane skriver:

Haha... hvor er du sød!

Men den burde da ikke blive mindre tydelig?

Jo, det burde den. Og det burde den ikke. En urintest er ikke noget eksakt måleinstrument. Den viser bare, om der er HCG i urinen. Hvor meget der lige er, kommer an på, hvor meget du har drukket, hvor ofte, du har tisset, og hvad du ellers har haft af affaldstoffer osv, der skullle passere nyrene  og videre med ud i den pågældende "omgang". Derfor kan du bruge en dag-til-dag-sammenligning til nul og niks.

Du ER gravid. Ingen grund til at teste videre. Stop stresseriet og nyd det. - Intet her i verden er givet eller sikkert, men lige netop nu, står du i en lykkelig situation.- Nyd det for fanden!

Anmeld

17. august 2013

MsDane

ano14316 skriver:

Jeg ville nok tage det meget roligt så længe ud ikke har lavet en bragende positiv, som så bliver meget svag, og det synes jeg ikke der er tale om her.

at alt er godt..

Jeg prøver at tage det roligt fra nu af - bliver helt flov, når jeg læser nun egne indlæg
Havde aldrig troet, at jeg ville blive en af de der

Anmeld

17. august 2013

MsDane

Frk. Himmelblå skriver:

Jo, det burde den. Og det burde den ikke. En urintest er ikke noget eksakt måleinstrument. Den viser bare, om der er HCG i urinen. Hvor meget der lige er, kommer an på, hvor meget du har drukket, hvor ofte, du har tisset, og hvad du ellers har haft af affaldstoffer osv, der skullle passere nyrene  og videre med ud i den pågældende "omgang". Derfor kan du bruge en dag-til-dag-sammenligning til nul og niks.

Du ER gravid. Ingen grund til at teste videre. Stop stresseriet og nyd det. - Intet her i verden er givet eller sikkert, men lige netop nu, står du i en lykkelig situation.- Nyd det for fanden!

Okay... Gør som du siger - vil i hvert fald forsøge
Tak for dine beroligende ord... Nu vil jeg bare være glad

Anmeld

17. august 2013

ano14316

MsDane skriver:

Jeg prøver at tage det roligt fra nu af - bliver helt flov, når jeg læser nun egne indlæg
Havde aldrig troet, at jeg ville blive en af de der

Tag du det roligt du er ikke den værste herinde hehe..

Anmeld

19. august 2013

Tulipan

Hvordan er det gået hos lægen i dag?

Anmeld

19. august 2013

DitteNavntoft

Jeg har været i samme situation med en meget utydelig test da jeg blev gravid. Jeg kunne simpelthen ikke tro på det og det var jo helt dumt.. Selv ved lægen var den meget utydelig, men da han så sagde at der altså slet ikke ville være en streg hvis jeg ikke var gravid, så gik det pludselig op for mig

Forsigtigt tillykke fra mig

Anmeld

19. august 2013

MsDane

Anonym23 skriver:

Hvordan er det gået hos lægen i dag?

Den var der nærmest ikke, først efter 10 min Så fik taget blodprøve og skal så derned igen på onsdag, så de kan se, om HCG stiger..
Så jeg får svar fredag.. Kan da slet ikke holde den ventetid ud

Anmeld

19. august 2013

MsDane

DitteNavntoft skriver:

Jeg har været i samme situation med en meget utydelig test da jeg blev gravid. Jeg kunne simpelthen ikke tro på det og det var jo helt dumt.. Selv ved lægen var den meget utydelig, men da han så sagde at der altså slet ikke ville være en streg hvis jeg ikke var gravid, så gik det pludselig op for mig

Forsigtigt tillykke fra mig

Et forsigtigt tak
Håber virkelig, at jeg er en af dem, der bare ikke producerer særlig meget HCG i urinen, men rigtig meget i blodet.. Det ved jeg på fredag

Anmeld

27. august 2013

DitteNavntoft

Har du fået noget svar på blodprøven ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.