32+ opdate :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
2 svar
8 synes godt om
17. august 2013

pcoramt

Så er jeg godt inde i uge 33 (32+6) drengene trives og vokser der ud af.. De er dog ikke vokset så meget procentvis som de plejer men ligger nu på hhv. 2178 g (+4 %) og 2301 g (+10 %) så stadig nogle gode basser <3 

tålmodighed er der ikke meget af tilbage, men der er jo os kun 36 dage tilbage før vi skal hilse på dem <3  

min krop er så småt begyndt at sige fra. Blodprøver viser så småt begyndende ssf og blodtrykket er forhøjet, samt en smule afkortet lmh (22mm). Jeg skal dog ikke klage, der er så mange der har en meget hårdere graviditet end mig.  

Min kæreste har fået æren af at lave børneværelse efter hans ønske, og indtil videre er det bare så super flot.. Men som han siger laver han først magien når de er født (han er lidt overtroisk)  

så alt i alt går de skide godt, og vi glæder os vildt meget til at blive forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Ayasmor

pcoramt skriver:

Så er jeg godt inde i uge 33 (32+6) drengene trives og vokser der ud af.. De er dog ikke vokset så meget procentvis som de plejer men ligger nu på hhv. 2178 g (+4 %) og 2301 g (+10 %) så stadig nogle gode basser <3 

tålmodighed er der ikke meget af tilbage, men der er jo os kun 36 dage tilbage før vi skal hilse på dem <3  

min krop er så småt begyndt at sige fra. Blodprøver viser så småt begyndende ssf og blodtrykket er forhøjet, samt en smule afkortet lmh (22mm). Jeg skal dog ikke klage, der er så mange der har en meget hårdere graviditet end mig.  

Min kæreste har fået æren af at lave børneværelse efter hans ønske, og indtil videre er det bare så super flot.. Men som han siger laver han først magien når de er født (han er lidt overtroisk)  

så alt i alt går de skide godt, og vi glæder os vildt meget til at blive forældre

Dejligt med en god update Og sikke en god størrelse basserne har derind. Krydser fingrer for, at blodprøverne ikke pludselig går den forkerte vej. Men heldigvis er du nu så langt, at hvis fødslen kom på tale, så er der stor sandsynlighed for, at de bare kommer til at klare det til ug

Hvor er det sødt, at han hygger sig sådan med børneværelset og på den måde være ne aktiv del af graviditeten og forberedelserne, når han nu ikke kan hjælpe med at bære dem eller lign

Det bliver spændende at se, hvornår de beslutter sig for at melde sin ankomst Skal vi ikke have et mavebillede

Anmeld

17. august 2013

Nessie

Sikke nogle gode størrelser de har 

Det er godt der bliver holdt øje med jer alle 3, og maks. 36 dage tilbage er jo nærmest lige om lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.